Hee! Het plaatje hierboven was onze view van het concert! We zaten best wel dichtbij dus. Vak D! Aan Calum's kant! Het was echt super amazing awesome alles!
Hoe vinden jullie de nieuwe cover trouwens? Ik vind hem wel leuk eigenlijk!
Xx
P.O.V. Denise
De jongens gingen verder aan poging 2. Dit keer vroegen ze of ik ze wou helpen door Calum aan de voorkant steun te geven en zijn haar uit zijn gezicht te vegen. Cheryl werd gevraagd om dit alles te filmen, wat eigenlijk best wel een goed idee is.
Ik liet mezelf weer zakken in het zwembad en moest even wennen aan de temperatuur. Ik was net een beetje opgedroogd, ben ik weer nat. Michael klom bij Luke erop wat betekende dat ik alvast klaar moest staan. Calum kwam boven en viel bijna naar achteren maar gelukkig stond Ashton daar nog om hem zacht terug te duwen. Ik schoof alle natte plukken haar voor zijn ogen weg en legde mijn handen tegen zijn borstkassen aan zodat hij daarop kan steunen.
"Omfg! Jongens het lukt gewoon!" Riep Michael heel blij vanaf daarboven. Ik grinnikte en keek weer voor me, ik zag dat Calum me aankeek met een glimlach. Ik werd een beetje rood en keek snel weg. Hij was nu ook erg dichtbij. De waterdruppels die van zijn haar afkwamen voelde ik op mijn schouder landen.
"Oke guys, spring d'r maar af ofz want ik hou dit niet heel lang meer vol." Zei hij toen terwel hij echt moeite moest doen om niet om te vallen. Ik keek langs Calum heen naar Ashton en Cheryl. Ashton gaf me een knipoog en gebaarde met zijn hoofd naar Calum. Langzaam werd ik weer een beetje roder en schudde zacht me hoofd. Oke, ik moet toegeven dat ik Calum wel heel cute en sexy enzo vind nu, maar hij vind mij echt never nooit niet leuk.
We hadden nog iets van een half uurtje gekloot toen we ons gingen omkleden. Fack! Ik heb geen extra shirt bij me, lekker slim weer. "Euhm jongens? Ik heb geen extra shirt mee." Zei ik wat ongemakkelijk. "Ohh loop maar even met mij mee." Zei Luke terwel hij gebaarde dat ik hem moest volgen. Alle jongens gingen een andere kamer in en ik besloot maar om Luke te blijven achtervolgen. Hij liep zijn kamer in naar zijn kledingkast, ik keek even snel rond. Wauw, veel bandposters zeg! Hij heeft ook een aantal gitaren er staan. Luke keek even zoekend zijn kast rond maar draaide zich toen weer om richting mij. "Sorry maar ik heb geen shirt ofz meer die je aan zou kunnen doen.. Probeer het anders nog even bij Calum, het is de deur hiernaast. En ik zou wel kloppen als ik jou was, anders heb je de kans dat je dingen ziet die nooit daglicht ziet." Ik werd een beetje rood en bedankt Luke terwel ik de kamer uit liep. De deur ernaast.. Ik keek tegen een witte deur op due al een beetje beschadigd was geraakt. Ik klopte aan en hoorde Calum binnen roepen.
Ik deed langzaam de deur open en stapte naar binnen. Daar stond Calum voor zijn kast zonder shirt. Damn, hij heeft echt een goddelijk lichaam! Ik werd uit mijn gedachtes gehaald door Calum die met een hele brede en lieve glimlach me begroete. "Hee! Euhm.. Calum? Zou ik misschien een shirt van jou mogen lenen? Luke had geen schone meer zei hij." Ik keek hem verlegen en een beetje rood aan. "Tuurlijk mag je een shirt lenen! Daar hoef je niet verlegen om te worden!" Zei hij lachend waardoor ik me al wat gemakkelijker voelde. Ik keek even snel zijn kamer rond. Een beetje hetzelfde als Luke, alleen hij had basgitaren er staan. "Hee lijkt het je leuk dat ik een shirt voor jou kies en jij een voor mij?" Vroeg hij terwel hij me hoopvol aankeek. "Jaa! Klinkt leuk!" Antwoorde ik enthousiast.
Calum heeft voor mij een Green Day shirt gekozen die hij heel mooi vond. Ik had voor hem een zwart shirt met witte letters:Join us. Deze staat hem echt heel goed! Ik trok de natte kleding uit en verving die voor mijn broek en Calum's shirt. "Speel je bas?" Vroeg ik terwel ik naar zijn gitaar wees. "Euhm ja een beetje." Zei hij terwel hij een beetje rood werd en aan zijn nek krabde. "Speel is iets!!" Riep ik blij.
P.O.V. Calum
"Speel is iets!" Riep ze blij. Shit, ik wil nog niet voor haar spelen nu! "Euhm.. Ik moet hem eerst nog stemmen alleen heb het stemapparaatje uitgeleend, dus het kan niet." Zei ik terwel ik de achterkant van mijn nek krabde. "Ohh geeft niet." Antwoorde ze lichtelijk teleurgesteld.
Eeeyy! Komen jullie nog? Als jullie daar nog langer blijven gaan we hier echt verkeerde dingen denken.." Hoorden we Michael van beneden schreeuwen. "Nou laten we dan maar snel naar beneden gaan." Grinnikte Denise.
Toen we beneden kwamen keek iedereen ons raar aan, en Luke die keek me met zo'n pedoface aan. Daarna barste iedereen zo plots uit in een lachaanval. Denise en ik stonden er echt zo bij van wtf is jullie probleem?
"Okee, laten we de dames dan maar naar huis brengen he?" Besloot Luke de stilte te verbreken. "Ik neem aan dat we met het busje gaan?" Volgde Ashton die sleutels van de fafel af kapt. "Jaa duuh. Wauuw, welkom op aarde Ashton." Zei Michael waardoor iedereen moest lachen. We zochten onze spullen bij elkaar en liepen naar het busje wat naast het huis stond. Ik bleef even twijfelend staan, maar werd al naar binnen geduwd door Cheryl die naast me neerplofte.
Omg!! Thx voor 500 reads! Jullie zijn awesome! Daarom deze vervroegde update😊
Xx
JE LEEST
Addicted to you! (ON HOLD)
FanfictionHee! Dit is mijn eerste boek op wattpad dus waarschijnlijk word het best wel slecht. Alvast sorry! Dit verhaal gaat dus over Cheryl en haar vriendin Denise. Ze emigreren naar Australië en nemen de boerderij van een gepensioneerde boer over. Alleen e...