Capitolul 13

114 6 3
                                    

*HARRY POV*

Inca mi-e imposibil sa cred ca Draco a fost de acord sa le spunem prietenilor nostri despre noi. Ma simt ca intr-un vis si daca chiar este unul sper sa nu ma mai trezesc niciodata.
Am ajuns acasa de la Hogsmeade in acea seara, am decis ca le vom spune atunci prietenilor nostri.
Am mers intain in camera Slytherin si am vorbit cu Pansy si Blaise.
Blaise a parut foarte socat la inceput, dar apoi l-a imbratisat pe Draco spunand "Orice te face fericit ma face si pe mine frate". Pansy in schimb m-a tras intr-o camera si mi-a spus ca as face bine sa nu-l ranesc pe Draco. Desigur ca i-am spus ca nu voi face asa ceva si ea s-a mai calmat.
Prietenii lui au fost foarte sustinatori si draguti, chiar nu m-as fi asteptat.. acum tot ce ramanea de facut era sa le zicem lui Ron si Hermione..

*DRACO POV*

Mergem spre camera Gryffindor, ma uit in jos la Harry care parea foarte speriat dintr-un oarecare motiv, de parca toata viata lui s-ar termina in momentul in care intram pe usa.
Cand ajungem in fata tabloului se opreste si se uita speriat in jur. Observ ca incepe sa tremure si il iau de mana.

D:"Hei, babe, n-ai de ce sa te temi.. sunt prietenii tai, vor intelege."

H:"Si..daca nu vor intelege?"

D:"Crede-ma, ei vor asta mai mult decat noi. Stau cu gura pe mine de la inceputul anului. N-ai de ce sa-ti faci griji"

El zambeste. Zambetul lui imi incalzeste inima. E atat de pur si linistit, nimeni si nimic n-ar putea sa-mi strice momentul asta.
Intram in camera. Ii gasim pe Ron si Hermione si Harry incepe prin a le spune cum s-au cunoscut ei, si efectiv toata istoria lor.

H:"Si..striti ca v-am spus in anul 4 ca sunt bisexual?"

Cei doi se uita unul la altul, apoi la Harry, apoi la mine, deja intelesesera ce urmau sa auda.

R:"Nu-mi spune ca.."

Hm:"Ba cred ca da.."

R&Hm:"VOI DOI SUNTETI IMPREUNA?"

D:"Shhhh, mai incet ca treziti tot castelul. Da, suntem."

R:"De cand?"

H:"Ziua ta.."

R:"CE? HARRY CUM NU MI-AI SPU- mpph" Hermione ii pune mana la gura ca sa nu mai faca galagie.

H:"Scuze Ron, era ceva complicat si pentru noi.. singurii care stiu sunteti voi, Pansy si Blaise.. si va rog nu mai spuneti nimanui, trebuie sa tinem asta secret pentru ca.. um.."

D:"Parintii mei nu stiu ca-s gay.. si daca ar afla.. nu vreau sa ma gandesc la ce as putea pati.. ce ar putea Harry pati.."

Hm:"N-o sa spunem nimanui!"

Hermione si Ron ne imbratisaza.
Ma simt bine in compania prietenilor lui Harry, chiar nu-s asa fraieri cum ii credeam si stiu sa fie prieteni buni. Apreciez asta la ei.

***

U

ltimele luni de scoala au trecut rapid si azi a fost ultima zi la Hogwarts. Cate amintiri ne leaga de locul asta. O sa-mi aduc mereu aminte cu drag de clipele petrecute aici, mai ales cele din ultimul an. Harry m-a invatat sa traiesc cu adevarat, cu el am simtit ca viata e exact asa cum trebuia sa fie.
Azi e ziua in care mergem acasa, ziua in care le spun parintilor mei. Cred ca sunt pregatit. Il iubesc pe Harry si voi fi cu el indiferent de ce vor zice parintii mei.

*HARRY POV*

Ne indreptam spre castelul Malfoy. Eu si Draco ne tinem de mana. E evident cat de stresat este. Tremura din toate incheieturile si nu l-am mai vazut atat de panicat niciodata. Incearca sa ascunda asta dar imi dau seama dupa felul in care se uita la castel atunci cand ajungem acolo.
I

i e teama, si mie imi e putin. Dar sunt sigur ca totul o sa se termine cu bine. Draco mi-a promis ca indiferent de ce vor spune parintii lui el va ramane alaturi de mine si asta ma face foarte, foarte fericit.
Totusi sper ca parintii lui sa fie de acord cu relatia noastra. N-as vrea sa se indeparteze de parintii lui pentru mine.

*DRACO POV*

Bat la usa. Aud un "Imediat" si stiu instant ca e vocea mamei.
Il iau de mana pe Harry si astept.
Mama apare in tocul usii si spun:

D:"Mama, putem intra?"

N:"Sigur..Oh, domnule Potter! Cu ce ocazie pe la noi?"

Nu-l las sa raspunda pentru ca intervin.

D:"Poti te rog sa-l chemi pe tata?"

N:"E ocupat acum, are niste treburi importante de rezolvat in birou."

D:"Ca de obicei, niciodata prezent.. Dar stii ce? Azi n-am timp de asa ceva! TATA! COBOARA PUTIN!"

L:"CE VREI DRACO? NU AM TIMP"

D:"E IMPORTANT, ASA CA LASA TREABA MACAR DE DATA ASTA SI FA UN EFORT IN NUMELE LUI MERLIN SA TE IMPLICI IN VIATA COPILULUI TAU!"

L:"Fie. Sunt aici" il vad pe tata coborand scarile. "Zi ce vrei Draco"

Il tin strans de mana pe Harry, cred ca a observat cat de emotionat eram.

D:"Luati un loc, va rog.." se asaza apoi continui sa vorbesc "Vreau sa incep prin a va spune ca asta nu e alegerea voastra si ati face bine sa nu ma intrerupeti pentru ca mi-a luat mult sa ma gandesc la cum sa va spun. Inca de cand eram mic am simtit ca nu sunt chiar asa cum credeti voi ca ar trebui sa fiu. Stiti si voi bine ca am refuzat-o pe Astoria atunci cand ati vrut sa ne casatorim.. insa nu am facut-o pentru ca aveam pe cineva, cel putin nu aveam atunci. Mama, tata.. sunt gay Harry e iubitul meu! Si daca nu ma mai vreti din cauza asta bine! N-am nevoie de voi ca sa ma descurc. O sa lucrez ca profesor si voi reusi pe cont propriu. Am crezut doar ca meritati sa stiti!"

Liniste. Extrem de liniste. Ma uit la Harry care imi zambea in timp ce ma tinea de mana. El era casa mea. Fie ca parintii mei o sa ma accepte, fie ca nu, el va ramane casa mea, prietenul meu, iubitul meu, totul meu. El a fost acolo pentru mine, nu ei, si tot el va ramane.

N:"Draco.. eu.."

L:"In niciun caz. Ai avut dreptate. Te poti descurca si singur baiete. Eu n-am de gand sa am inca un ciudat ca verisorul maicatii in familie"

N:"REGULUS NU A FOST UN CIUDAT LUCIUS! REGULUS L-A IUBIT PE JAMES, CE E ASA GRESIT?"

L:"NU TIPA LA MINE NARCISSA!"

D:"TU SA NU MAI TIPI LA MAMA! ESTI UN OM DE NIMIC SI UN TATA JALNIC! HARRY, PLECAM, NU TREBUIA SA VENIM AICI!"

Il iau de mana pe Harry si il trag afara, nu merita sa vada circul asta. Nu merita sa stie toate problemele astea..
Aud pasi grabiti in urma noastra dar nu ma uit inapoi, singurul lucru pe care-l mai aud este vocea mamei "Draco, eu sunt mandra de tine!"

***

Au trecut 3 ani de atunci.. inca nu vorbesc cu tata. Mama ne mai viziteaza din cand in cand pe mine si pe Harry. Ne-am casatorit acum un an si am cumparat o casa in Godrics Hollow, am adoptat si doi copii, Albus si Scorpius. Ambii sunt la Slytherin si sunt pusi mereu pe glume.
Cred ca pana la urma ultima mea sansa s-a dovetid a fi cu noroc.

SFARSIT

Last chanceUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum