15 oy gelmedi ama sizin için ve oy atanlar için bekletmek istemedimmmm birde oy atanlara ve destek çıkanlara çoooooo~k teşekkür ederim 💙💍💙💍💙💍
İyi okumalar!
Felix:
H:Lix..
Hyunjinin sesini duymamla tüylerim diken diken olmuştu. Neden gelmişti veya kim çağırmıştı bilmiyordum.
Bana yaklaşıp omzuma dokuncağı sırada elini tuttum.
F: Benden uzak dur hyunjin ve siktir git seni istemiyorum!
Bağırmak ve onu yumruklamak istemiştim. Ama boğazım ve vücudum çok ağrıyordu. Ayağa kalmak istedim.
H: Felix neden yaptın bunu! Şu haline bak!
F: Senin yüzünden! Beni dönüştürdüğün kişiliğime bak. Bana bak hyunjin. Gözlerime bakmanı ve ne durumda olduğumu görmeni istiyorum!
Onun irislerine ısrarla bakıyordum Ama o bana bakmamak için direniyordu çünkü biliyordu ki beni böyle görünce...Ya da kendi kendime gene hayal kuruyorum. Sonuçta benden ayrılmak isteyen oydu dimi?
Kafamı aşağı eğmek yerine vücudumun ağrımasını umursamadan dik tuttum.
F: Güzel. Bakamıyorsun. Şimdi eğer gitmezsen buradan parçalarını toplarlar.
Arkamı döndüm. Gözlerimin tekrar dolmaya başlaması ile lanet ettim. Artık onun için ağlamak veya üzülmek istemiyordum.
Kolumun çekilmesi ile şaşırdım. Başımı göğüsüne yaslayıp saçımı okşamaya başladı. Kendimi ondan çekmeye çalıştım ellerimi göğüsüne getirip ittirmeye çalıştım. Ama öyle sıkıyordu ki kurtulamadım.
Boynumda hissettiğim ıslaklık ile ne olduğunu anlamadım. Ağlıyor muydu? Ama neden?
H: Felix yapma bunu yapma beni istemediğini dile getirme! Lanet olsun! Seni sırf gücün olmadığı için terk etmem! Siktir et gücü ben seni istiyordum! Babam çağırdı şirket batıyordu. Annemin çok emeği vardı. (Öldüğünü biliyo felix)
Sadece senden ayrılmamı ve bir günlüğüne (hyunjin erken imzalatıyo) birisi ile çıkmam lazımdı. İstemedim ama sana zarar vermekle tehdidi edeceklerdi.F: Lanet olsun! Neden bana bu sikik şeyi anlatmadın!
H: Korktum! Senin gücün olmadığından zarar vermelerinden deli gibi korktum.
(Ağlıyor ikiside)
Ne demeliydim ki?
H: Birşey demene gerek yok. Sadece...Benden uzaklaşma.
F: hyunjin... git sevgilinin yanına sonuç olarak Benden ayrılmak istedin ve ayrıldık. Şuan sevgilin Do-yun.
H: Ben onu istemiyorum! Seni istiyorum ondan ayrılacağım.
F: Senin eşyan değilim! Sürekli sevgili değiştiriyorsun! Eşyamı bu!
H: Birdaha asla senden ayrılmayacağım!
F: Bunu garantisi var mı! Yok tabi-
H: Var! Kim ne derse desin senden asla ayrılmam!
F: Çok duyduk bunları öyle değil mi? 'Seni seviyorum senden asla ayrılmam senden ayrılırsam buna dayanamam' Gibi sözle-
Dudağımda hissettiğim baskı ile sözüm kesilmişti.
Bir eli belimde öteki beli sırtımdaydı. Beni öpüyor olması sınırlarımı zorluyordu. Onun dudaklarını parçalamak, hatta direk onu parçalamak istiyordum. Bana bu yaptığı şeyin acısını çıkartmak istiyordum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Vampire Love - HyunLix -
Vampireİnsanlar okulunda okuyan birçok vampir vardı. Hyunjin felix'i çıkarları için kullanmak istiyordu. Çünkü kraliçe öldükten sonra başa geçecek olan oydu. Felix bunu bilmiyordu. Felix'in sade bir yaşantısı vardı. Bilmiyordu ki baş kraliçe onun annesiydi...