Geçmiş(Barbaros ve Ayaz tanışma anı)
Odamda oturmuş o adamın beni çağırmasını bekliyordum. Odam bile diyemiyeceğim bu zifiri karanlıkta o adamı beklemek insanı delirtirdi.
Odama ya beni dövmek için gelirdi ya da onun oğlu rolünü oynamam için. Birazdan ortaklarından biri gelicekmiş ve ben onun oğlu olduğumu iyi anlaştığımızı göstermem için orda olmalıydım.
Annem ben doğduktan sonra ölmüştü. Babam olacak o kişi tarafından öldürüseyi dövüldükten sonra bana 7 aylık hamileyken erken doğum yapmak zorunda kalmıştı.
Annemi bile sevmezken onun beni sevmesini beklemiştim. 15 yıldır ona katlanıyordum. Daha küçükken bile bana türlü türlü işgenceler ederdi.
Ne kadar zaman geçtiğini bilmiyordum ama bana bir asır gibi gelmişti. Kapı açılınca içeriye giren o ışıkla beraber bir yere çarpmadan kalktım. Hizmetli kadın elinde elbiseyle beni -göstermelik odama - götürdü. Elbiseyi bana vererek çıkmıştı.
Giysilerimi hızla giyip makyaj masasının üstünde ki kapatıcı ile görünürdeki morluklarımı kapatmaya çalıştım.
Aşağa inip yemek masasına oturdum. Büyük ihtimalle ortakları olan adamlara hoşgeldin diyip oturmuştum. O ise sanki beni çok seviyormuş gibi adamlara beni tanıtmış ve yemeğe başlamıştı.
Yemek yerken kafanımı hafiften yukarı kaldırdığımda mavilerim bir çift kahve ile gözgöze geldi .
Hayatımı tamamen değiştirecek,bana yaşadığımı hissettirecek olan kahveler...
Arkadaşlar ne düşündüğünüzü yazarsanız sevinirim iyi mi yoksa yazamıyor muyum bilmek isterim😽
Oy vermeyi unutmayın.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BABACIM bxb
RomansaYemek yerken kafanımı hafiften yukarı kaldırdığımda mavilerim bir çift kahve ile gözgöze geldi . Hayatımı tamamen değiştirecek,bana yaşadığımı hissettirecek olan kahveler... - ageplay +18