Ráno som kráčal do školy s myšlienkami môjho diabolsky dokonalého plánu ako si Alex získať na svoju stranu. Už ju stačí len doťuknúť. Vedel som, že zvádzanie je presne pre ňu. Chcela si iba niečo dokázať. Už vtedy však bola moja. Ak po mne túži, mám perfektnú šancu, aby bola moja.
Rozrazil som dvere do školy ako správny tvrďák a zaujal som svoje miesto pri schodoch s dokonalým výhľadom na ňu. Chalani z môjho ročníku sa ku mne pridali a rozprávali sme sa (ako inak) o tohtotýždenných tromfoch. Ten môj už bol celoročný.
,,Ema. Blondínka. 3.B. Sex s ňou ste ešte nezažili. Nevládal som," začal Roman. Bol nadšený. Mal pravdu. Tretiačky sú najsladšie.
,,Tuším ešte teraz ti tečú sliny," podpichol som ho. Zasmiali sme sa a chalani pokračovali.
,,Karolína. Plavovláska. 3.B. Ani bozkávať sa nevie, ale vzrušujú ma jej nohy," rozplýval sa Matúš. Fuj. To bolo nechutné. Neoťukané tretiačky sa nebozkávajú najlepšie. Kto už len chce dievča, ktoré musí všetko naučiť?
Videl som ju tam, stála pri svojej skrinke. Tak ako každé ráno.
,,Tak sa zdá, že máš nové úchylky. Naposledy to boli drieky a teraz nohy," smial sa mu Dominik.
Takto nikto ani nespozoroval, že sa dívam na ňu a absolútne ma ich rozhovor nebral.
,,Vanesa, Viktorova spolužiačka, všetci ju poznáte. Nad jej skúsenosti nikto nemá," pochválil sa Robo. Áno, tú teda poznám a pod jednu prikrývku by som s ňou nikdy nevliezol. Celé moje telo potrebuje len moju neoťukanú tretiačku. Avšak ju teda nič učiť netrebalo.
Jej tvár bola tak čarovná. Celá žiarila. Dnes bola v dobrej nálade a dúfal som, že to bola moja včerajšia zásluha.
,,Veď tá dala každému, kto o to aspoň sekundu stál," znechutene odvrkol Dominik. Mne však nie. Ja som vždy zutekal.
Hádzala vlasmi presne tak, ako to milujem. Jej obtiahnutá čierna sukňa s jemnou žltou krížikovanou blúzkou dokonale zvýrazňovali jej boky a zadok. Mal som chuť sa na ňu hneď vyrútiť a hneď na mieste sa s ňou vášnivo bozkávať, hoc aj pred zrakom celej školy.
,,To je nič, počul som, že tuto Viktor roztiahol nohy našej Saši," Matúš hodil pozornosť na mňa. Nie, ja chcem sledovať jej krásu a zvodosť.
,,Somarina. Ja som počul, že to ona dala dole jeho. Na školských záchodoch," zapojil sa Robo. Dal mi tak možnosť byť ticho, sledovať ju a priestor tak padol na chalanské dohady.
Videl som, ako po mne hádže koketné úsmevy a hravé pohľady. Ak takto bude pokračovať, tak sa neudržím. Jej Amanda sa ani neobzrela, kam sa to díva, aj keď tie pohľady museli vyzerať viac ako nápadne. Buď bola hlúpa, nezaujímala sa, alebo už o všetkom vedela.
,,Ja som sa zas dopočul, ž-," začal Roman, no zvyšok som nepočul, pretože som sa rozhodol pre útek. Srdce mi splašene bilo, ale nemohol som ísť za ňou, niečo som si predsa sľúbil a svoje sľuby predsa vždy dodržím. Koniec koncov, bol by to môj koniec, keby to niekto videl a prekecol sa pred nesprávnou osobou. Kráčal som naprieč chodbou. Nezúčastnene som prešiel okolo nej. Cítil som jej pálivý a sklamaný pohľad na chrbte až kým som nezašiel za roh. Ach, ja blbec. Tak som ju chcel.
Vošiel som na vecká a pustil vodu. Schladil som si tvár 'hrsťou' ľadovej vody.
Čo mi to len robí?? Hocikedy ju vidím, som iný. Nepozorný, dychtivý, v inom svete. V jej svete. Sústredím sa len na jej gestá. Volajú ma. Vábia ma. Ona to vie!
Ale dnes nie. Dnes ju musím prinútiť, aby priznala, že po mne túži. Umrela by bez mojej pozornosti. Do konca dňa musím byť chladný a odmeraný. Nezúčastnený. Akoby včerajšok nebol najlepší deň strednej doteraz.
Som predsa profík. Alebo aspoň musím byť. Aby bola moja.
DU LIEST GERADE
Ako správne zlomiť srdce I.
Romantik'Ako čierna a biela. Ako noc a deň. Ako svetlo a tma. Obaja sme ako nespútané šelmy. Ako na horskej dráhe. Radi sa dvíhame a neradi padáme. Viem sa o seba postarať. Viem, že aj on je rovnako nezávislý. Viem, že bude môj. Viem, že len on sa ku mne ho...