Pov Milo:
Rob vertelde vanmiddag dat hij belastingaangifte had gedaan met onze accountant en daarbij vertelde hij dat we als bedrijf dit jaar zeker weer een flinke omzetstijging hebben gerealiseerd. Ondanks het verbouwen van ons kantoor hebben we 20% meer omzet gedraaid dit jaar. Dit had meer kunnen zijn als we minder personeel aan hadden genomen of meer optreden gedaan hadden. Het liet me nadenken, hoe zijn we hier terechtgekomen en wat zorgt er voor dat we toch zo succesvol zijn? Mensen kennen mijn serieuze kant niet. Die toon ook liever niet, want ik vind het veel leuker om een beetje aan te kloten. Toch hoor ik vaak dat het ligt aan onze dynamiek als groep. Matthy welke het creatieve brein achter bankzitters is. Rob die goed is met cijfers en voor een leuke sfeer zorgt. Koen die met zijn high class gedrag zorgt voor grappige situaties en ook liefde brengt door persoonlijke interesse te tonen. En natuurlijk papa Roellie, hij is voor iedereen een vertrouwenspersoon ook voor het personeel. Zonder hem was de groep allang uit elkaar gevallen over een achterlijk meningsverschil. Hij is het anker van het gehele bedrijf onderhand. We hebben allemaal persoonlijke ontwikkelingen doorgemaakt tijdens het groter worden van het succes van bankzitters. Zonder elkaar was Matthy waarschijnlijk bezig als werktuigbouwkundige en Robbie misschien wel in dienst van een accountkantoor. Koen had waarschijnlijk Juultje nooit mogen spreken, te weinig vermogen op de rekening:( Ikzelf had bijna dezelfde levensstijl gehad, glaasje alcohol op z'n tijd en met andere dingen experimenteren (maar goed dat kent u wel💊) Ik ging van fan van Matthyas naar een goede vriend van hem. Daarnaast ging ik van onzekere tiener naar de persoon die ik altijd streefde te worden. Geld verdienende met youtube. Het bankzitters team voelt als een tweede familie, ergens waar je word gesteund bij een kutdag. En juist word toegejuicht bij een prestatie. Elkaar belachelijk maken, maar dat net zo hard terug doen tegen de ander. Zou dat dan de dynamiek zijn? Misschien denk ik ook wel te diep, is het niet omdat we een vriendengroep voorstellen? Desalniettemin hebben we maar 1 significant ding gemeen en dat was dat we fifa content maakte. Hoe zou het zijn als we toch iemand zouden vervangen? Succes heeft ons alleen nog maar overwegend positieve effecten gegeven, zal dit snel veranderen? Heeft dit succes ook een schaduwkant?
JE LEEST
Onvervangbaar (Bankzitters
Teen FictionDe Bankzitters zijn al jaren een super close vriendengroep, hoewel ze het niet vaak laten merken zijn ze al jaren onafscheidelijk. Hoe gaat de groep om met een donkere periode na al hun successen? Je leest het hier;) Ps ik vind het interessant om te...