Частина 1

63 5 1
                                    


           

 Вахіде Перчин- професорка, 38 років, незаміжня

Халіт Ергеч-Ректор, 45 років, Холостий 



Яскраві промені сонця проходили через вікна і штори пані Вахіде, година була 6.00 , вона неохоче піднялася з ліжка та направилася до ванної кімнати. Зробивши всі ванні процедури вона вийшла, потім поснідавши вона піднялася на 2 поверх до гардеробної щоб обрати образ на сьогодні , вона обрала вільну білу сорочку та довгу коричневу спідницю, закінчила образ вона елегантними чорними на невеличкому каблуку туфельками. Взявши папку з лекціями вона відправилася на роботу, вона працювала в університеті професором Історії.

Провівши першу пару вона відправилася в деканат. Вона вирішувала деякі питання з бухгалтером , до них зайшов Ректор, який взагалі не цікавився як йдуть справи в його університеті . Його звали Халіт Ергеч, він був дуже тяжкою людиною, брав взятки і був дуже нервовий, його дратувало все. Халіт прийшов повідомити щоб дітям з списку поклали хороші бали з сесії (це були діти багатих людей), Вахіде відреагувала на це та сказала

- Я не буду класти хороші бали цим дітям, якщо вони завалять цю сесію .

Халіт почувши це обурився,та підійшов в притик до професорки . Він дуже розізлився та промовив

- Ти покладеш їм хороші бали як миленька або я тебе звільню.

Вахіде відійшла та сказала

- по перше ми з вами на "ти"не переходили, а по друге якщо потрібно буде я сама звільнюсь.

Промовила вона та покинула кабінет

-ЯК ЇЇ ЗВУТЬ!!!

Крикнув Халіт

- Її звуть Вахіде Перчин...

Промовив декан

Після цього він також обурено покинув деканат. Хоч тоді було мало працівників , але чутки про те що професорка Вахіде поклала на місце нахабного Ректора розлетілися дуже швидко. Цей день був дуже важким для Вахіде, після цього випадку професорка провела ще декілька пар та покинула універ.

Халіт був дуже злий, та коли він повернувся до свого кабінету на нього вже чекав його помічник якого звали Теофіл(хаха).

Х-НЕГАЙНО ЗВІЛЬНИ ПРОФЕСОРКУ ВАХІДЕ ПЕРЧИН!!!

-Начого собі вона тебе так розлютила, що ти навіть її ім'я запам'ятав . Зараз подивлюсь у базу.

- Ти мусиш її негайно звільнити!

- О ні! Ми неможемо її звільнити ...

Промовив Теофіл

-Чому це?

-Вона та сама професорка яка тагне наш універ! Ти мусиш все зробити щоб вона не звільнилась!

-чорт! Я ж не знав. Я завтра з нею поговорю...

Сказав Халіт

Тим часот Вахіде вже повернулася додому. Вона дуже втомилася, перекусивши вона відправилася в душ, а потім пішла спати... 

Теорія ЛюбовіWhere stories live. Discover now