Alarmın sesiyle uyandığımda her yerimin ağırmasıyla yüzümü buruşturdum.Saat daha 6:20 geçiyordu.
Nefret ediyordum erken uyanmaktan!
Yerimde yavaşça doğrulduğumda kalçamın arasındaki ağrı çok fazla ağırmıyordu çünkü dün uyumadan önce krem sürdük ve Taehyung gece kalkıp krem kuruduğunda tekrar sürmüştü.
Yerimden doğrulup kalktım ve Taehyung'un yanımda olmadığını görünce kaşlarımı çattım.
Giyinme odasından gelen sesle orda olduğunu anladım ve tekrar uzanıp beş dakika daha uyumanın sorun olmayacağını düşündüm.
Tam dalacaktım ki Taehyung'un sesiyle gözlerim yavaştan açıldı.
"Bebeğim uyan hadi."dediğinde
dudak büzdüm ve burnumu kırıştırdım.Taehyung yanıma gelip gözlerimin üstüne birer öpücük bıraktıktan sonra karnımı gıdıklamaya başlamasıyla hemen uyanıp kahkahalara boğuldum.Hep böyle yapıyordu işte!
Uykumdan uyandığımda yerimde doğruldum ve yataktan kalktım.Banyoya gidip musluğu açtım ve yüzüme sıcak su vurunca resmen orda tekrar uyuyacaktım!
Dişlerimide fırçaladıktan sonra çıktım ve üstüme bir şeyler geçirip Taehyung'un yanına gittim.
Taehyung elimi tutup merdivenlerden indirdi ve mutfağa soktu bizi.Masaya doğru adımlayıp sandalyeyi çektim ve oturdum.
Önümdeki vişneli suyu elime aldım ve biraz içtim.Hala o kadar uykum geliyordu ki!
"Ama Taehyung benim hala çok uykum geliyor."dedikten sonra gözlerimi ovmaya başladım.
Taehyung yanağımı okşayıp konuşmaya girdi.
"Bebeğim uçakta uyursun."dediğinde esneyip bir şeyler yemeye başladım.İçeri Lisa ile Jennie girince nedensizce utandım.Ya duymuşlarsa?
Masaya oturduklarında ikiside bizi süzmeye başladılar.Al işte kesin duymuşlardı!
Lisa,"Bari şey yaptığınız zaman size dediğim hamile şeyini deneseydiniz."dediğinde ağzımdaki vişne suyu masaya püskürmüştü.
Jennie eliyle Lisa'yı susturmaya çalışıyordu!
Masanın altından Taehyung'un ayağına sertçe vurduğumda inledi ve bana bakmaya başladı.
Gözlerim ben sana demiştim gibi bakıyordu.
Hemen kafamı önüme eğip sinirden bir şeyler ağzıma atıyordum.Aptal adam.Elono çok jongkook!Al sana el işte!
Hiç utanmıyordu arsız adam!Bir şeyler yedikten sonra ayağa kalktık ve yolla koyulduk.Başımı Taehyung'un omzuna yaslayıp karşıyı izledim.
Bir süre sonra havalimanına geldiğimizde indik ve Taehyung elimi tutup içeri doğru yürüttü.
Bayan Kim ile Bay kim dün akşam gitmişlerdi ama biz bugün gidecektik.Neden böyle bir şey yaptık bilmiyorum ama umursamadım.
İçeri girdiğimizde korumalar dört bir yanımızı sarmıştı.Havalimanında herkes bize bakarken utanmadan edemedim.Bilet'e gerek yoktu çünkü Taehyung'un kendine ait uçağı vardı zaten.
Havalimanın müdürü bizi karşıladığı zaman Taehyung sadece başıyla selam verip bizi uçağa doğru yürüttü.Kaba adam!
Uçağa girdiğimizde hosteslerin Taehyung'a olan bakışlarını görünce kaşlarımı çatarak onlara dik dik bakmaya başladım.
Taehyung,elimden tutup arka tarafa götürdü ve oturttu.Oturduğumuzda önümdeki suyu alıp biraz içtim.
Taehyung Jin'den ilacı alıp ağzıma attı ve bende üstüne hemen su içtim.Yükseklik korkum vardı ve bu ilaçta sakinleştiriciydi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Jealousy love | Taekook
Action[tamamlandı] Teahyung'un minik ve kıskanç sevgilisi Jeon Jungkook, Jungkook'un kuralcı ve baskıcı sevgilisi Kim Taehyung.