Až prostě nějak přijde tak to bude já se za žádným nebudu honit.
________________________________
CARMEN MARTINEZOd boxu plného členů týmu, na mě již mávala Carola po jejíž pravici seděl Checo a hned vedlo něho dnešní vítěz Max.
Cítila jsem se zvláštně, ale nechápu proč žádný muž není v mé blízkosti.
Ale co když ano...
Radši jsem se ničím jiným nezabívála a dál pokračovala do boxu.
Všichni redbuláci (pozn. autora neřešte to jen jsem to zkrátila ;))
měli na sobě týmové polo-tričko, jak nečekané Carmen. Panebože už raději mlč Carmen.,,Carmenoloušii!! tady jsiii pojď k nám" dobře moje sestra si už něco lokla, takže jsem to raději neřešila a pozdravila se s ostatními.
Jak nečekaně volné místo bylo jen u Maxe, tak jsem si vedle něj musela sednout. Ne že by mi to vadilo, ale po dnešní trapné srážce jsem se cítila jak nějaký tupec.
,,Carmen, ahoj" pozdravil mě, ugh jak trapné.
,,um ahoj" pousmála jsem se na něj.
,,dáš si něco k pití?"
,,ráda" byla jsem ráda, že jakkoliv neřeší naší dnešní srážku.
Nechápu proč jsem to nějak hrotila, když jsme se pouze srazili.
Spolu jsme došli k baru kde jsme si každý objednal nějaký ten alkohol. Já svoje oblíbené ovocné mojito a Max nějaký silnější drink.
Velkou kupu času jsme si spolu povídali, zjistila jsem, že ty kecy co se o něm povídají nejsou pravada.
Za mě je Max úplně normalní a ne nějakej frajírek či tak něco.skip time
,,Maxi půjdu už domů"
,,Užžž? Notak Carmen vydrž ještě chvíly. Však se celou věčnost neuvidíme"
,,To si jen myslíš Maxi. Naviděnou" mrkla jsem na něj.
Naštěstí Enzo tady zůstal, takže díky bohu jsem nemusel jet taxíkem.
...
Ahojky!
Omlouvám se za kratší kapitolu, ale tuhle mám rezepsanou už od října tak se jí musím nějak ,,zbavit,, ,protože vlastně sama už nevím jak jsem jí měla v plánu napsat xddd.
Brzy bude další, těšte se!
🏎❤️🩹
Dominica
ČTEŠ
MY WORLD CHAMPION (Max Verstappen)
FanficCo se stane, když Carola Martinez vytáhne svou mladší sestru Carmen Martinez na domácí Grand Prix Mexica? Co se stane až objeví celý svět formulí, zamiluje se nebo ho bude nesnášet? Co se stane když potká kolegu její sestry manžela? Více se dočtete...