❤Capitolul 9❤

542 51 6
                                    

- Ești o curva.

-Harry, oprește. Vreau sa cobor.

-Nu opresc.

-Harry sar, zic eu desfacandu-mi centura. Te iubesc fraiere, și deschid portiera mașinii, sărind din ea. Apoi totul a devenit negru.

HARRY POV:

Am oprit brusc mașina, și am coborât grăbit să ajung la îngerul meu, acum zăcând pe asfaltul rece.

-Sam, de ce ai făcut asta? Trezește-te, te implor, și lacrimile îmi curgeau șiroaie pe obraji.

Am luat-o repede în brate și am așezat-o pe bancheta din spate. Am urcat repede la volan și am gonit pana la spital. Am luat-o în brate și sângele îi curge pe fata ei frumoasa. Am mers repede pana la ușă spitalului și am intrat repede.

-Ajutor! M-a ajuta cineva, va rog, tip eu.

-Ce ati pătit domnule Styles?

-Ea, sa aruncat din mașina. Salvati-o. Va rog.

-O sa facem tot posibilul.

Am văzut-o cum o pun pe o targa și cum se îndreaptă spre o sala cu uși mari. După îngerul meu a dispărut. Am luat telefonul și l-am sunat pe Louis. După 2 impulsuri, se aude vocea lui.
-Frate ești, se aude vocea lui.

-Louis..și nu pot sa continui ca plâng.

-Harry? Ce ai?

-Sam.

-Ce a pătit Sam, întreabă el panicat.

-Veniti la spital, este tot ce reușesc să zic, cel de după colt.

Stau pe scaun și aștept. Aștept și iar aștept. Nu pot sa fac nimic. Totul sa dus în nici 2 minute. Asta este viata? 2 minute în care poti sa mori? Mi-a spus ca ma iubește și după s-a aruncat. Am pierdut-o. Și când a fost lângă mine nu am pretuit-o. Tot ce am făcut a fost sa o jignesc și să o fac sa sufere. Vreau sa mor. Ușile se deschid și băieții cu fetele intra.

-Ce s-a întâmplat, m-a întreabă Louis.

-Veneam spre spital și ne-am certat în mașină. Ea a zis sa opresc ca vrea sa coboare și nu am ascultat-o. A zis ca sare și din nou nu am ascultat-o. Și a sărit, zic eu cu lacrimi în ochi.

-Și unde e, întreabă Zayn.

-E în operatie.

-Totul o sa fie bine, ma încurajează Perrie.

-A zis ca ma iubește și după s-a aruncat. Eu nu am apucat sa îi spun. Toti spun te iubesc și după pleacă. Dacă și ea face la fel?

-Ea e puternică și o să se întoarcă, zice Niall.

-Asta credeti, îi întreb eu printre suspine.

-Da! Ea va ieși din operație și va veni acasă cu noi.zice Luam.

-Voi sunteți familia mea, va iubesc enorm, zic eu și încep din nou sa plâng.

După vreo 3 ore ușile se deschid și doctorul se îndreaptă spre noi.

-Cum se simte, întreb eu panicat.

-Operația a decurs bine.

-Mulțumesc Doamne.

-Dar din păcate, are nevoie de un transplant de rinichi. Nu acum, nici mâine dar în cel mai scurt timp. Când putem găsi un rinichi compatibil cu ea.

-Acum mai este vreun pericol?

-Din păcate nu știm, dacă până mâine nu sângerează a ieșit din oricare pericol.

In my heart ❤(Harry Styles)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum