0.8

111 5 5
                                    

Sanemle Utkuların evine geldiğimizde derin bir nefes aldım. "Ders çalışalım. Sakın dedikodu yapma evin içindeyken" dediğimde sırıttı. "Çağrıya enişte derim diye korkuyorsun de mi?" kocaman gözlerle ona baktığımda eliyle ağzını kapatıp güldü. "Tamam söz dikkat edeceğim" kafamı sallayıp kapıyı çaldım. Utku saçı başı dağınık altında sadece eşofmanla kapıyı açtığında gözlerim kocaman açılırken Sanem yanımda "Oha" diye bir ses çıkardı. Utku bizi kapıda görmenin verdiği şaşkınlıkla hemen kapıyı suratımıza kapattığında Sanemle birbirimize bakıp kahkaha atmaya başladık. İki dakika sonra üstünü giyinmiş bir Utku kapıyı açtı. "Selam" diye sırıtarak içeri girdiğimde Sanem de peşimden ilerledi. "Hoşgeldin tırtıl. Bugün erkencisiniz" şaka mı yapıyor diye Utkuya baktım. "Utku saat 2 oldu. ÖĞLEN 2 OLDU" duvardaki saate bakıp saçlarını karıştırdı. "Doğru" yanımızdan geçip mutfağa ilerlediğinde ben de Sanemle salona geçtim.

Çağrı merdivenlerden inip bizi görünce gülerek yanımıza geldi. 2 gündür görüşmüyorduk. Bu sırada Sanemle sürekli ders çalışmıştık. Sanem de açıkcası bu ortama girsin istiyordum o yüzden ona ders çalıştırmam gerektiği bahanesini uydurmuştum. Yoksa biz sürekli bir arada ders çalışabilirdik. "Hoşgeldin" diyip hemen yanımdaki küçük boşluğa oturduğunda hafif sağa çekildim. "Hoşbuldum" böyle gülümseme tarzı bir ifadeyle bana bakıyordu ama tam bie gülümseme de değildi. Çok seksi bir yüz ifadesi vardı. Sanem kulağıma eğildiğinde bakışlarımı çekip halıya bakarak onu dinledim. "Dişisini etkilemeye çalışan arizona kertenkelesi" dediğinde hafifçe gülümsedim ama kahkaha atmamak için elimi ağzıma bastırdım. "Sus" diyerek fısıldamaya çalışırken kahkaha atmamak için zor duruyordum.

"Seni özledim" diyen sesle şaşkınca Çağrıya döndüm. Sanem boğazını temizleyip ayağa kalktı. "Ben bir lavaboya gideyim" ikimizde Saneme dönmemiştik. "Ef-efendim" dediğimde duruşunu düzeltti. "Keman çalmayı özledim seninle. Alışmışım kemana" ksfamı salladım. Bir an beni özlediğini sanıp kalp krizi geçirecektim ben de. "Utku kapıyı cıplak açtı" diye kıkırdadığımda bana döndü şaşkınca. "Ne yaptı?" omuz silktim. "Yeni uyanmıştı. Sanırım kapıda bizi görmeyi de hiç beklemiyordu" iç yanağını ıssırıp benim yüzümü incelemeye başlayan Çağrıya döndüm. "Gülmen lazım. Tepkisi çok komikti. Kapıyı tekrar suratımıza kapattı." gülümsemeye çalıştı ama sanki hiçte komik bulmamıştı bu hikayeyi. "Ne oldu ya?" diye kolunu dürttüğümde kafasını salladı. "Bir şey olmadı. Ben mutfağa geçiyorum. Bir şey ister misin?" kafamı iki yana salladım. "Hayır teşekkür ederim." Tam kalkıp gideceği sırada salona giren Utkuyla göz göze geldiler. Utku göz kırpıp kendi sandalyesine geçince Çağrı da tekrar oturdu. "Mutfağa gitmeyecek miydin?" dediğimde omuz silkti. "Vazgeçtim." kafamı sallayıp bende kalktım. "Masaya geçelim hadi. Başlayalım çalışmaya" kafasını sallayıp benimle beraber masaya ilerledi. Utkunun karşısındaki sandalyeyi çekip oturacağım sırada Çağrı beni dürttü. "Bir yane geçsene" kafamı sallayıp bir yana atladım.

"Ee tırtıl. Bize hangi konuyu anlatacaksın?" tam konuşacakken duyduğumuz çığlıkla hepimiz koşarak banyoya gittik. Sırılsıklam olmuş eliyle muslupu tutmaya çalışan Sanemi görünce şaşkınlıkla kapıda durdum. Utku hemen içeri girip bir şeyler yaparak suyu kesti. "Valla bir şey yapmadım.. Birden su sıçramaya başladı. Kapanmadı da" Sanem Utkuya bakarak açıklama yapmaya çalışırken Utku gözlerini birkaç kez hızlı hızlı kırpıştırıp Saneme baktı. Sanem de susup ona bakmaya başladığında kaşlarımı kaldırdım.
Şu an aralarına bir şey oluyordu sanki.

Hatırladığım sahneyle gülümsedim. Çağrı beni kollarının arasına alıp su silahlarından korumaya çalışmıştı. Zaten beni kollarının arasına son alışı falandı. Kafamı Çağrıya çevirdiğimde bana baktığını gördüm. Gülümserken kaşlarımı kaldırdığımda o da gülümsedi. "Sana bir şeyler vereyim" Utkunun sesiyle Çağrıyla bakışmamızı kesip Saneme döndüm. Utku onun elinden tutmuş yanımızdan çekip üst kata çekerken gözlerimi ellerine diktim. Yakışmışlardı lan. "Yakıştılar" diyen Çağrıya kafamı sallayarak onu onayladım ama şoktan çıkamamıştım. "Çok ani oldu" yanımda gülmeye başladığında bende güldüm. Birbirimize bir kere bakıp salona döndük. Birkaç dakika sonra Utku aşağı indi. Onun arkasından da bir dakika sonra Sanem üstüne kocaman gelen bir eşofman ve tişörtle belirdi. Kahkaha atmaya başladığımda elimi ağzımla kapatıp susmaya çalıştım. Çok komikti ama o kıyafetlerin içinde bile güzel gözüküyordu. Utku Saneme bir bakış atıp hafifçe gülümseyerek önündeki kitaba döndüğünde Sanem gelip yanıma oturdu. "Eğer bir kere daha gülersen kafanı koparırım" içeri oluşan gülme sesleriyle arkamı döndüm. Tugay, Pırıl ve Yiğit ellerinde kocaman poşetlerle içeri girince dönüp onları izlemeye başladık. "Biz geldiiiik. Bir sürü şey aldık.. Bugün akşam oyun gecesi yaparız diy-" Pırıl Sanemi görünce konuşması yarıda kaldı.

İkİ ŞekeRHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin