Bölüm 1: İYİLEŞMEYEN YARALAR

8 1 0
                                    

Öncelikle hepinize merhaba arkadaşlar bu benim ilk kurgum ve umarım beğenirsiniz kitabın adını onmaz koymamın sebebi kurguladığım yeşim karakterini fazlasıyla yansıtmasıydı ve merak edenler için onmaz kelimesinin anlamı ''iyileşme olasılığı bulunmayan, artık hiç iyileşmez olan'' Dediğim gibi ilk kurgum ve bir sürü hata yazım yanlışı olabilir umarım bunları göz ardı edersiniz İyi Okumalar




Merhaba adım Yeşim Gür. Kendimden bahsetmek isterdim ama biraz daha hayale dalarsam sanırım tekrar annemden terlik yiyebilirim o yüzden evi süpürme işime geri dönüyorum.

''Yeşim'' dedi yüzünde küçümseyici bir ifade ile kadın

''Efendim anne'' dedim yüzündeki ifadeyi umursamadan

''Gel de bir işe yara ve şu bulaşıkları yıka'' dedi. Sanki sabah kahvaltı hazırlamamış, evi süpürmemiş ve halıları yıkamamışım gibi.

'' Tamam anne'' dedim. Artık ona itiraz edecek mecalim bile yoktu aslında mecalim yok değil de o gittikten sonra her şey anlamsız oldu ve sanki tüm yaşanılanlar büyün hepsi boşmuş gibi gelmeye başladı.

Hızla evi tekrar süpürmeyi bitirip bulaşıkları yıkamak için telefonumdan müzik listemi açıcaktım çünkü müzik bana biraz olsada kafamı dağıtmak için yardımcı oluyordu. Tam o sırada listemin birisi tarafından beğenildiğini ve dinlediğini fark ettim. Sanırım bu özellik yeni gelmişti önceden hiç görmemiştim yada ben dikkat etmemiştim.

''Acaba ne zamandan beri dinliyor '' diye merak etmeden duramadım 

Hızlıca annem gelmeden kimin dinlediğine baktım. Dinleyen kişinin kullanıcı adı ise ''yorgun1adam''dı benimkisi de önceden adımla kullanmama rağmen onun çok sevdiği ve hep kendisine nitelendirdiği bir kelime olan ''Onmaz'' yani ''İyileşme olasılığı bulunmayan'' yapmıştım. Yorgun Beyimizin hesabını merak ettim ve sonrasında bakma kararı aldım. Umarım hesabına kimlerin girdiğine dair bir özellik de gelmemiştir.

Onunda bir şarkı listesi vardı neredeyse şarkı listemiz aynıydı. Hatta 1 şarkı hariç hepsi aynıydı. Bu durumu biraz garipsemedim değil ama yine de incelemeye devam ettim. Onun da hesabını benimki gibi kimse takip etmiyordu. Pardon doğrusu artık beni takip eden birisi vardı oda Yorgun Bey'di. müzik zevklerimiz aynıydı dediğim gibi müzik listemizde sadece 1 tane farklı şarkı vardı. En sonunda dayanamayıp takip ettim ve mesaj atmaya karar verdim;

Onmaz: Selam YorgunBey

Ah. Biliyorum çok klasikti ama hiç tanımadığım birine başka ne yazabilirdim ki ?
Aslında amacım mesajı yazıp işime dönmekti ama bu kadar hızlı cevap vermesini beklemiyordum. O yüzden iş çok az bekleyebilirdi, değil mi

yorgun1adam: Selam, Onmaz adımı senin ağzından duyabilmek ne kadar hoş :D

Acaba ne zamandan beri hesabımı takip ediyordu ve bu özellik sayesinde ben yeni öğrenmiştim dedim kendi kendime sonrasında içimden gelen bir ses neden ona sormuyorsunki dedi . Ahh tabii ki de bu mantıklıydı.

Onmaz: Ne zamandan beri hesabımı takip ediyorsun? Ben bu özellik sayesinde yeni fark ettim de.

yorgun1adam: Bilmem aslında bu hesabı ben kullanmıyordum. Kardeşim kullanıyordu.
yorgun1adam: Hesaba girdiğimde ise seni zaten takip ediyordum.

Hmm. Ne yalan söyleyeyim biraz şaşırdım acaba kardeşi kimdi, ve tanıyor muydum?

Onmaz: Sanırım bir internet sapığım varmış :D

yorgun1adam:  hahaha
yorgun1adam:  Merak etme ya kardeşim öyle biri değildir. Zaten istese de şuan sana bir şey yapabilecek durumda değil.

Neden acaba kardeşi hasta filan mıydı acaba büyük ihtimalle öyleydi. Sormaktan ne zarar gelir ki bir şey olmaz.

Onmaz: Kardeşine ne oldu ki?

Ne kadar düşünmemeye çalışmasam da içten içe çok merak ediyordum derken; tüm dikkatim bir sesle dağılmıştı. Tabii ki de annem başka kim olabilirdi ki 

''Yeşim başlarım senin müzik dinlemene iki saattir müzik mi arıyorsun. Müziksiz yap''
'' Tabii ki de senin tercihin ama tekrardan müziksiz yapmam diye  tutturursan olacakları unutmamışsındır bence''

Nasıl unutabilirdim ki bir keresinde müzik olmadan işleri yapmam diye diklenmiştim hangi yürekle yapıyorsam artık ve sonunda kendime yepyeni, tazecik yaralar edinmiştim. Böyle dediğime bakmayın deli değilim ama artık alışkın olduğum için yediğim dayaklar ve duyduğum sözlerle bile dalga geçiyorum. Zaten dayak atmasını bu kadar umursamıyordum en azından söylediği sözler kadar. Sözler bazen bir bıçaktan bile keskin olabiliyordu en önemlisi ise annelerin kırdığı kalpler iyileşmiyordu kendisine anne denilebilirse tabii.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: May 25, 2023 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

ONMAZHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin