Zorla uyanıp kahvaltı sofrasına oturmuştum ve boş boş masaya bakıyordum.Dün geç yattığımız için hala üstümde o yorgunluk vardı.
Masaya göz devirip herkese baktım.Bayan Kim ile Bay Kim çok enerjik duruyorlardı.
Jennie ile Lisa hala uykulu gözlerle sofraya bakıyorlardı.Ben ise elime çatalı alıp ağzıma bir şeyler atıp yavaşça çiğnedim.
"Bu kadar erken kahvaltı mı yapılır?"diye sorduğumda Lisa ile Jennie beni onayladılar.
Bayan Kim,"Saat sekiz paşam."dediğinde dudaklarımı büzdüm ve yemeye devam ettim.
Taehyung,"Benim bebeğim erken uyanmayı sevmiyor."dediğinde güldüm.Haklıydı nefret ediyordum hatta bırak sevmeyi!
Kapı çaldığında Mi cha açmaya gitti bende ekmeği bölüp ağzıma attım.Ardından tanıdığım sesle hemen arkamı döndüm.
Jisoo bana gülerek bakıp elindeki cam tepsideki böreği gelip sofranın ortasına bıraktı.Herkes kim olduğunu bilmezken ben söze girdim.
"Hoşgeldin Jisoo.Ne gerek vardı ki?"dediğimde Taehyung kaşları çatık şekilde bana bakıyordu.
Sofraya dönüp Jisoo'yu tanıtmaya başladım."Jisoo bak masadakiler Kim ailesi sevgilimin ailesi buda Jisoo ortaokul arkadaşım."diyerek bir yalan uydurdum.Jisoo anlamış gibi devam etti.
Eğer o tecavüz gecesini anlatsaydım bugün Taehyung'dan yemediğim azarı yerdim!
"Ah merhabalar efendim.Jungkook'la ortaokulda çok yakın arkadaştık,Ama sonra birbirimizin izini kaybettik ve görüşemedik.Ne tesadüf ki burda karşılaştık ve çok mutlu oldum,"dediğinde güldüm.
Bayan Kim,"Canım gel otur buraya.Sende bize katıl."dediğinde Jisoo hemen başıyla reddetti.
"Çok naziksin ama uçağımız birazdan kalkacak ve benim gitmem lazım.Size afiyet olsun.Bende Jungkook'la veda etmek için geldim."dediğinde yüzümü somurttum.
Taehyung'a baktığımda,"İki dakika."dediğinde güldüm ve hemen Jisoo'yu kapıya çektim.
Sıkıca sarıldıktan sonra hem instagram ismimi hemde numaramı almıştı.Biraz daha konuştuktan sonra veda ettik ve masaya geçtim.
"Ne kadar da tatlı bir kız ama.Sen nasıl bu kızla sevgili olmamışsın?"dediğinde Lisaya sus işaretti yapıyordum ama anlamıyordu!
Taehyung,"Kes sesini Lisa."dediğinde kaşlarımı al ben sana demiştim gibi kaldırdım.a
Lisa gülüp tekrar önüne dönüp kahvaltıya devam etti.
Biraz daha yedikten sonra kalktık hazırlandık ve Jennie ile salonda oturup beklemeye başladık.
Telefonumu alıp instagrama girdim ve dolaştım.
Bplisa:
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Jealousy love | Taekook
Action[tamamlandı] Teahyung'un minik ve kıskanç sevgilisi Jeon Jungkook, Jungkook'un kuralcı ve baskıcı sevgilisi Kim Taehyung.