İmanlı Kamp

23 7 20
                                    


İmanlı rp bir gün kapma gitmeye karar verir
Jenn:
Ya hadisenize  dondum

Jk:
Nereye gidiyoruz?

Lucas :
Jk kafan iyi mi kocum kampa gidiyoruz

Yejj:
Lucas kocum kapida bekliyorum ne zaman cikacaksın

Jk:
O bugün müydü ya?                                                     
                                   

Axel:
Abi salak misiniz daha dün konustuk ya

Tae:
Ya diğerleri nerde mk

Lucas:
Chae en son üzerimi giycem dedi

                                                        Yuna:
                                           Ben cikiyorum

Lucas:
Ben yoldayim

Jenn:
YA HADİ ÇIKIN YA 1 SAATİR SİZİ BEKLİYORUM

Jimin:
Bir yere mi gidiyoruz
 
                                          Yuna gördü
                                         Jenn gördü
                                           Axel gördü
                                           Lucas gördü
                                          Jenn gördü
                                          Yejj gördü
                                          Chae gördü

Lisa:
Oha bende geliyorum

Tae:
.....

Jk:
....

Lucas :
YA BALIK HAFİZANIZA SİCAYIM DONDUM

                                         Yuna gördü
                                           Jk gördü
                                           Jenn gördü
                                           Axel gördü
                                           Lucas gördü
                                          Jenn gördü
                                          Yejj gördü
                                          Chae gördü
Lucas :
Görüldüler götüne girsin insallah

_"_"_"__"_"_"_"__"_"_"_"_"_"_"_"_"_"_"__"
Lucas 'ın agzından
Jenn ile yaklaşık 45 dakikadır bizimkileri bekliyorduk. Jenn'"nerde kaldı bu kıt kafalilar" derken yarım saat önce çıkan Yuna geldi "Olm hava çok soğukmuş ya" diyerek geldi. Ben artık uzuvlarımı hissetmiyordum. "Yuna sen ne zaman çıktın kocum" diyerek lafa ben girdim "10 dakika önce" dedi. "Yuna sen gruba ne zaman ben cikiyorum yazdin" gerçekten bizim grupta neden akıllı olan biri yoktu "30 dakika önce"derken Tae ve Axell gelmisti" Ooo hosgelmissiniz pasam biz daha 2 saat bekleriz diye düsündük" ikiside montlarını agızlarına kadar cekmislerdi "Ya bu soguk nedir ya" diyerek söylendi Axell ve sonra diğerleri gözüktü Chae yarım kollu bir tshirt ve bir şort giymişti. "bu kız nasil donmuyor amk "chae yüzünü buruşturdu" size de merhaba "jk biseyler söylüyordu ciddi ciddi ama dinleyen yoktu. Sonra Lisa geldi" of gelirken bir video gördüm varya hepinize özelden tek tek attım "Yejj derin bi of çekip" acaba ne zaman videoları tükenecek bu kızın "dedi...
_" _"_"_"_"__"_"_"_"_"_"__"_"_"_"_"_"_"__"_"_"_"_"_
Kamp alanına gelmistik tabi yol Jk'in karşımıza ayı çıkarsa ne yapacağımızı anlatmasıyla geçmisti. Jenn "ya hadi takımlar halinde  gidelim de biseyler bulalim" sonra Chae hemen Yejjin yanına  geçti. Tae ve Jk de yan yana takim oldular.Lisa da Yoongi nin yanına gitti. Bende Axell in yanına gidince ortada kalan Yuna,  Jimin, Jenn kaldı Yuna ile Jimin eslesince Jenn kaldı "Allah hepinizin belasını versin diyerek ormana gitti....

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Mar 05, 2023 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

imanlı kampHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin