Dreknuo sam i razbio čašu od pod.
Ana: Jesi siguran?
Ja: Siguran sam, izvoli, reci svima redom. Dokaza nemaš, uostalom i ti nisi tako nevina.
Ana: Sve je bilo divno dok Eda nije ušla u naše živote! Volela bih da se otrovala!
Ja: Šta to pričaš?!
Ana: Da, ja sam joj sipala lek u šejk! Ja sam to uradila! I znaš šta? Jebe mi se!
Imitirala me je.
Ja: Ti...ti...
Suzdržavao sam se da ne opsujem. Imao sam trunku kulture samo zato što je žensko.
Ana: Reci, ajde. Brani tvoju drolju.
Ja: Ona nije moja. I jedina drolja ovde si ti.
Pukao sam.
Ana: Ako je tako, ja odlazim, a ti se sam snalazi za posao.
Ja: Ti misliš da moj posao ne bi mogao da funkcioniše bez tebe?
Nasmejao sam se.
Ja: Krenuo sam od nule. Nisam imao ni 10€ u džepu kad sam počeo sa radom, a ti mi tu prosipaš priče da si bitna karika u mom životu i poslu.
Ana: Uništiću te.
Rekla je drsko i otišla.
Zalupila je vrata za sobom.
*Ana p.o.v*
Ona mala mu je pomutila zdrav razum. Moram da je se rešim inače ću propasti kad saznaju da sam ostala trudna sa jednim narkomanom koji je bio u mojoj mafiji. Okrenula sam dobro poznat broj.
*razgovor*
X: Halo?
Ja: Ej draga, Ana je.
X: Ana, odavno te nisam čula.
Ja: Znam, izvini. Treba mi jedna mala usluga.
Nasmejala sam se.
*Eda p.o.v*
Iz sna me bude zraci sunca koji mi upodno upadaju u oči. Budim se i shvatam da je već osam sati ujutru.
Ustala sam i obavila higijenu, a zatim se obukla. Taman kada sam krenula da izađem i nađem doktora on je ušao u moju sobu.
Doktor: Dobro jutro gospođice Eda.
Ja: Samo Eda, molim Vas.
Doktor: Eda, rezultati su stigli.
Srce mi je tuklo kao nikad do sad.
Doktor: Niste u drugom stanju, hormoni su Vam bili povećani verovatno zbog dejstva leka.
Odahnula sam.
Ja: To znači da mogu kući?
Doktor: Za 15 minuta će biti spremna otpusna lista.
Izašao je, a ja sam odmah uzela mobilni da pozovem oca.
ESTÁS LEYENDO
Girl Boss
RomanceOna je mlada biznismenka koja pored svojih roditelja vodi jednu od najuglednijih kompanija u Španiji. Sve što poželi može sebi da priušti novcem sem jednog - ljubavi. Za njenih 28 godina još uvek nije srela muškarca sa kojim bi se upustila u nešto o...