Bu şarkıyı dinlemeyi unutmayın!
Arkadaşlar....intihara teşebbüs var. Ve rahatsiz edici yerler olabilir o yere işaret koyacağım. Spoiler geldi ama neyse iyi okumalar🤧
Felix:
Seungminin dediklerini anlamamıştım.
Chan hyung bunu yapmazdı? Bir yanlış anlaşılma olmalıydı.F: Neler oldu?
S: Ben...Ben chan'a sevgimi itiraf etmiştim. Sonra onunla herşeyi göze alarak Avustralya'ya gittim! Ama piç onun için herşeyi yapacağımı bildiği için bunu kullandı. Ortaklarının olduğu bir yemek yenecekti. Beni de çağırdı. Bende gittim...sonra.
F: zorlanıyorsan anlatma.
S: Hayır anlatacağım! Yoksa bununla tek başıma kaldıramam.
F: Pekala...dinliyorum.
(Ortağın adı Ju-kyunk)
S: sonra Ju-kyunk yanıma geldi ve elini dizime koydu. İlkte anlamamıştım ve elini çekmeye çalıştım. Ama o 'Neden böyle yapıyorsun işin bu değil mi?' Dedi.
F: ANASINI SİKERİM O ÇOCUĞUN!
S: yanından kalktığımda beni kucağına çekti felix...kalkmaya çalıştım ama alttan bana sürtündü ve 'bunun için chana cok para verdim işini yap ve git' dedi. Chan onunla sevişmem için para vermiş!
Ağlaması şiddetlenmişti. Chan bunu yapmazdı? Ne oluyordu?
Seungmini sakinleştirmeye çalışmadım. Çünkü ağlamasını tutarsa kalbinin ağırlığını taşıyamazdı. Ağlasın ve acısını atsın istiyordum.
Sırtını sıvazladım kafasını omzuma koyup ağlamaya devam etti. Hyunjin de anlamıyordu. Chan hyungun şerefsiz olacağını düşünmüyorduk.
S: O iğrenç öpücüklerini hala boynumda hissediyorum! Ben pisim felix. O piçin zevk kahkahaları kulağımda dinliyorum. Beni korkuttuğu için çok mutluydu. O ahlaksız dokunuşları tenimde! Herşey vücuduma yapışmış felix! çıkmıyor!
keseledim kendimi! Tüm deriyi soymak istiyorum.Onun anlattığıyla bende ağlamaya başladım. Benide taciz eden vardı ama hyunjin unutturmuştu. Seungminin unutmasını biz sağlayacaktık.
Diyecek lafım yoktu. Olamazda zaten.
Kapının çalması ile oraya döndüm.J: BEBEĞİM NERDE! CHANI SİKECEĞİM!
J: SEUNGMİN HYUNG NERDE!?
Hyunjin olayları grupta anlatmış demekki. Herkes olanları biliyordu.
Birlikte seungminle ağladık. Bu bizi derinden yaralamıştı. Herkes geç olduğu için eve gitti. Seungmin hariç.
Seungminin evde tek olmasını istemiyordum. Ama o yalnız kalmak istemişti.
F: yalnız kalmak istediğine emin misin? Kalabilirsin burada.
S: eminim ve...Teşekkür ederim.
Seungminin evde tek olmasını istemiyordum. Ama o yalnız kalmak istemişti.
Ona sarıldım. Bu durum canımı yakıyordu. Onu bırakmak istemiyordum neden bilmiyorum ama içimde kötü his vardı.
Biraz olsun sakinleşmişti ama bu onun ruhuna işlemişti.
Kapıyı kapattım ama içime bir karanlık çökmüştü? Kendimi çok kötü hissetmiştim sanki onu tek bırakmamam gerekiyordu.
Hyunjin bana dokunana kadar kapının orada dikildiğimi farketmemiştim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Vampire Love - HyunLix -
Vampireİnsanlar okulunda okuyan birçok vampir vardı. Hyunjin felix'i çıkarları için kullanmak istiyordu. Çünkü kraliçe öldükten sonra başa geçecek olan oydu. Felix bunu bilmiyordu. Felix'in sade bir yaşantısı vardı. Bilmiyordu ki baş kraliçe onun annesiydi...