13.

123 9 0
                                    

Čusss

Když Dream vyšel z koupelny, rychle, bez pohledu na něj jsem zalezl do koupelny já. Nechtěl jsem se mu koukat do očí,po tom co se stalo. Vyčistil jsem si zuby, převlékl se a šel jsem. Naštěstí už všichni seděli na postelích, pak jsem si ale uvědomil že já spím na zemi s Dreamem. Ale ne. Teď bude opravdu těžké se vyhnout očnímu kontaktu.

Sedl jsem si vedle něj a hned obrátil pohled směrem ke klukům. Ty si o něčem povídali. Taky jsem se zapojil do jejich konverzace.

K: No a pak bych tam určitě postavil farmu.
N: Myslíš se zvířaty?
G: no já bych první postavil farmu na pšenici
K: tu sem taky myslel
N: jo aha
D: za mně by to dřív chtělo tunel do podzemí

V tu chvíli na dveře někdo zaťukal.

K: dále

Byla to jeho mamka a s úsměvem na tváři nám oznámila že bychom už měli spát. Potom zas odešla.

K: kluci, já zhasnu ale klidně ještě buďte na mobilech, jenom ať si mamka myslí že spíme
G: jasný budem jako myšky

Otevřel jsem mobil a projížděl si instagram jestli tam někdo něco nepřidal. Dream. Dream přidal fotku našich nohou a napsal 'u kámošů!'. Nutilo mě to se usmát ale zároveň se mi na tom něco nelíbilo. Nevěděl jsem co, ale cítil jsem se žárlivě. Ani nebylo z čeho. Vždyť ani nebylo na koho. Byl jsem zmatený.

Karl a Nick už odložili mobily a teď si něco šeptají a smějí se. Já mám pořád mobil v ruce a tentokrát projíždím Pinterest. Dream už taky odkládá mobil a   otáčí se na bok. Ani kluci si teď nešeptají a už jsou sticha. Taky jsem odložil mobil ale když jsem zavřel oči, před sebou jsem vyděl Dreama v koupelně. Cítil jsem že trošku rudnu ale nikdo to nemohl ve tmě vidět.
Přemýšlel jsem. Dream se mi začíná líbit. Ale nechci aby se mi líbil. To fakt nechci. Zkazí to celý náš vztah. A já chci být jeho kamarád, moc chci. Nechci aby to zjistil, nebo aby se semnou přestal bavit protože jsem gay. Bylo by to smutný. Láska všechno akorát zkomplikuje. Achjoo. Proč konečně když si najdu fakt dobrýho kamaráda se mi musí stát tohle. Nenávidím že jsem gay. Bylo by i tolik snažší být straight a mluvit s klukama o holkách.
Podíval jsem se na mobil. Už byla jedna ráno, což není až tak pozdě ale stejně bych měl jít spát.

Ráno :)

Probudil jsem se a ucítil něčí dech na mém krku. Okamžitě mi naběhla husina a já zrudlý když jsem se podíval. Asi tři cm ode mně ležel Dream a dýchal mi na krk. Potichu jsem se od něj odsunul a vzal si mobil.

Kluci se probudili asi půl hodinu po mně a k snídani jsme dostali waffle. Pak jsme se s klukama domluvily že odpoledne ještě půjdeme ven a každý šel vlastní cestou domů. No skoro všichni. My s Dreamem jsme měli cestu domů skoro stejnou a tak jsme si po cestě ještě povídali.

Vím,vím. Říkala jsem delší ale tohle prostě dokonalej cut. Jinak asi začnu psát words ať víte. Jinak běž se hydratovat! <33

Words-525

Jsem tu s tebou// Dnf ff &lt;3Kde žijí příběhy. Začni objevovat