Basın toplantısı yormuştu.Kendimizi odalarımıza attık.Ben de acaba kiminle uyusam diye düşünüyordum bir anda kapı da duran Bartu Abimi görünce şaşırdım elimi yatağa vurarak;
Ben:Gel yakışıklı abim kimle yatıcağım belirlendi.Abi
Bartu:Efendim güzelim
Ben:Onur Abiye nooldu?
Bartu:Onu uzun bir tatile yolladık güzelim sen takma kafana hadi uyuyalım.
Ben:Abi beni korumaya çalışıyorsunuz ama böyle olmaz ne durumda peki?
Bartu:Ah ah güzelim aramızda ama tamam mı?
Ben:Tamam abi
Bartu:Biz onu hırpalayıp iyileştiriyor bir daha hırpalayıp iyileştiriyor bu böyle devam ediyor.
Ben:Tamam abi.Hepiniz mi dahilsiniz bu duruma
Abim elini çeneme koydu ve ona bakmamı sağladı.
Bartu: Güzelim herkes hak ettiğini yaşıyor tamam mı sakın o pezevenk için kendini üzme
Ben:Tamam abi teşekkür ederim
Bartu:Bu teşekkür ne için
Ben:Var olduğun için
Abim bana sıkı sıkı sarıldı.Saçımı okşarken uyuya kaldım.Sabah saat çok erkendi abimi uyandırmak istemedim zaten uykusu derin bir insan.Salona geçip oturdum.Sonra içimden bir söz geçti 'Mert mafyamıdır' sonra aklıma daha önce sorduğumda hayır dediği geldi.Kahve yapıp oturdum bir anda Boz abimin kapısından sesler geliyordu kapıyı dinlemeye başladım;
Boz abim:Tamam Mert ben kardeşlerimin hepsini alamam ama yeni açılıcak demiştin diğmi?
Abim fısıltılı konuşsada bır dakika o Mert'le mi konuşuyor nereye gidicek bunlar ya
Boz abi: Yalnız Hayal bizim bar'a gittigimizi duyarsa çok üzülür
Ben içimden kendi kendime konuşuyordum.Nee Bar mı ne işiniz var barlarda off Mert niye birde gizli neden saklıyorsun benden
Boz abi: Anlıyorum gidiceğini Hayal'e nasıl söyliyeceksin o çok narin kardeşim üzülürse yakarım seni de şirketlerine anladın mı?
Hızlıca kapıdan uzaklaştım.Hızlıca arka bahçeye çıktım böyle bir şeyi benden nasıl saklar nereye gidicek kimseye bir şey belli etmemem lazım ne yapıcam ne yapmalıyım?Kafamda bin bir soru geziyordu.En sonunda göz yaşlarımı tutamadım akıp gittiler.Rahatlamak için sessizce banyoya girdim duş aldım Allah kahretmesin tam da hasta olcak günü bulmuştum.Bugün okula gicidek gücü kendimde bulamadım.Öylece odama döndüm Bartu abim yok tu demek ki kendi odasına geçti diye düşündüm.Denemelerle kafamı dağıtmaya çalıştım ama hiç işe yaramadı.İrem'e mesaj attım okula gelicem rahatsızım anladın sen yazdım.Mertle konuşmak istemedim yazmadım telefonu sessize aldım eğer sesini duyarsam kendimi kaybedebilme ihtimali vardı.Kahvaltıya indim Abimlerin arasına oturdum.Tabağıma çok az şey aldım iştahım yoktu sadece yemekle oynuyordum.
Boz abi: Güzelim neden bir şey yemiyorsun bugün okula gitmicekmisin hastamısın?
Ben:Bugün okula gitmek istemiyorum evde calışıcam.Hasta değilim sadece dün ki olaylar yordu sanırım.Siz bugün ne yapicaksınız?
Boz Abi:Biliyorsun işte klasik şirket işler Ben,Mustafa,Umut,Azat,Atakan,Bartu,Aral şirkete geçicez.Ateş,Yiğit ve Sevgiyi okula bırakıcaz.Sen iyi gözükmüyorsun bir sorun mu var güzelim.
Ben: Hayır abi ne sorunu?
O arada içimde ne sorunu olucak gözümün içine bakarak bana yalan söylemen diyordum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BENİM ABİLERİM MAFYA
Genç Kız EdebiyatıHayal Üniversitesi birinci sınıf öğrencisidir.Ancak ailesi hakkında şüpheleri vardır.Bir gün bir anlaşma ile kendi ailesini bulucaktı. Ona gelen aramalar ,mesajlar kafasını allak bullak etmişti.Londrada onunla karşılaşan ablası onun kabusu mu oluca...