Geldiğim kafeye girdiğimde etrafıma bakındım köşede oturan orta yaşlardaki adam bana gülümseyip işaret etti.
Sanırım aradığım kişi buydu.
Karşısına oturup kollarımı birbirine doladım.
Vn: Sizi dinliyorum
Adam yan bir sırıtış atıp konuştu
"Babana benziyorsun"
Vn: S-siz babamı nerden tanıyorsunuz?
" Asteğmen Cha Minho... En yakın dostum"
Gözlerim dolmuştu. Elini bana doğru uzattı.
"Ben General Kim Daejung tanıştığıma memnun oldum"
Uzattığı eli sıktım
Vn: Ben de memnun oldum efendim. Ama-
Dj: Ah asıl meseleye gelelim tabi. Babanla annenin nasıl öldürüldüğüne gelelim.
Pür dikkat karşımdaki adamı dinliyordum.
Dj: Bu söyleyeceklerim seni biraz rahatsız edebilir kızım. Ama gerçekleri bilmeye senin de hakkın var.
Vn: Dinliyorum
Dj: Askeri ordu olarak kuzey korenin eline geçmemesi gereken bir dosya vardı kızım. Maalesef bu dosyanın içeriğini seninle paylaşamam.
Dj: Bazı güçler bu dosyanın yerini bulup bir şekilde ordunun elinden alıp saklamışlardı. Neyse ki baban yerini tespit edip tereyağından kıl çeker gibi almıştı.
Dj: Tabi yanında da en güvendiği insan eşi senin annen vardı kızım. Bir şekilde bu dosyayı bize getirecekken bizim üstümüzle telefonda konuşuyordu o gün. Ben de yanındaydım.
Kaza gününden bahsediyordu sanırım.
Dj: Baban annenle seni eve bırakıp öyle getireceğini söylediğinde o şerefsiz adam beni odadan kovup derhal getirmesini söylemişti. Sonra telefonu kapattı. Bende o ara kapıdan gizlice dinlemiştim.
Gözlerimi kapattım sinirle.
Dj: O gün birisini aramıştı. Park Dojoon..
İsmi duyduktan sonra sesler kulağıma buğulu ve yankılı gelmeye başlamıştı.
Park Dojoon... Jimin'in büyük babası.
Dj: Yüklü bir para ödeyerek bizim üstteki adamı satın almış. Onu arayıp babanın yerini bildirdi ve olan oldu.
Elim titremeye başlamıştı.
Dj: İyi misin kızım?
Başımı iki yana salladım iyi değildim. Hiç iyi değildim.
Babamı annemi öldüren şerefsizin torunu bizzat kocam oluyordu.
Vn: O- o adam benim kocamın büyükbabası.
Beni başıyla onaylamıştı.
Dj: Biliyorum. Senin hakkında her şeyi biliyorum
Vn: B-ben aileme böyle bir ihaneti nasıl yaparım.
Küçük bir kız çocuğu gibi ağlarken karşımdaki adam sözleriyle beni rahatlatmaya çalışıyordu.
Ne yapacaktım ben?
Jimin'in yüzüne nasıl bakacaktım? Ona her baktığımda aileme ihanet ediyormuş gibi hissetmeyecek miydim?
Dj: O adamın suçunu ortaya çıkaracak bütün delilleri topladım. Sadece polise sunmak kaldı.
Vn: Peki şimdiye kadar neden vermediniz?
Dj: Senin düşüncelerini merak ettim. Belki kocandan dolayı istemez-
Vn: Hayır bütün her şeyi polise verelim. O adi pisliğin cezasını çekmesini istiyorum.
Başıyla beni onaylamıştı.
Dj: Tabi kızım nasıl istersen.
Şoku atlatamamış bir şekilde eve dönmüştüm kimseyle konusmadan odama çıktım.
Bebeklerimi bırakıp gidemezdim. Onları babalarından ayırmaya hakkım da yoktu. Resmen çıkmaza girmiştim.
Odanın kapısı açıldı içeriye giren Jimin'di. Ona kızmaya hakkım var mıydı peki?
Jm: Noldu hayatım bi sorun mu var? Arkandan seslendim ama duymadın.
Başımı iki yana salladım.
Vn: Yok biraz başım ağrıyor biraz uyusam geçer.
Jm: Tamam canım sen dinlen iyice ben bebeklerimizle ilgilenirim.
Başımı onayladım ardından o da odadan çıktı.
Çalışma masasından bi kalemle kağıt aldım ve yazmaya başladım. Bütün sevinçlerimi bütün üzüntülerimi ve hayal kırıklığımı. Son cümleye geldiğim de duraksadım süzülen göz yaşımı silip devam ettim.
'Özür dilerim. Keşke liseye geri dönseydik ve sana hiç aşık olmasaydım. belki bu kadar acı çekmezdim. Seni çok seviyorum ve sevmeye devam edeceğim ama büyükbabanın yaptıklarını öğrendikten sonra senin yüzüne bakabileceğimi sanmıyorum Jimin. Sana her baktığım da annemi babamı ve o kazayı hatırlıycam. Bebeklerimize iyi bak ve onları benim için bol bol öp. Seni sonsuza dek sevecek olan karın Park Vien.'
Kağıdı masanın üstüne koydum ve banyoya ilerledim. Küveti suyla doldurup soğuk suyun içine kendimi bıraktım..
Bu benim sonumdu sanırım. Kim bilirdi böyle biteceğini. Ben de isterdim bebeklerimle ve hayatımın aşkıyla bir ömür mutlu yaşamayı ama bazen istediğimiz gibi gitmiyordu hayat işte. Sizi seviyorum ailem.. arkadaşlarım...tüm sevdiklerim. Bensiz hayatınıza kaldığınız yerden devam edin ve beni hep güzel anımsayın...
--SON--
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SPECTACULAR ~2 /PJM/
Fanfiction[Two Foreigners] Seneler sonra Jimin geri dönünce ne değişecekti? Her şey eskisi gibi miydi? Hayır artık onlar büymüştü. Lisedeki o çocukca kavgaları intikamları aşkları... Hepsi geride kalmıştı. Peki ya duygular? Unutmuş muydular? Birisi unutmuşken...