ARKADAŞLAR UMARIM BEĞENİRSİNİZ .BÖLÜMÜ GEÇ YAYINLADIM ÖZÜR DİLERİM ÇÜNKÜ DÜN MEZUNİYET VARDI VE KAÇ GÜNDÜR ONUN HEYECANINI YAŞADIM.BU BÖLÜM ÇOK HOŞUMA GİTMEDİ AMA TOMLA İLGİLİ BAZI ŞEYLERİ AÇIKLADIM YORUMLARINIZI BEKLİYORUM :)
Gördüklerime çok şaşırmıştım.Belinda bunu bana nasıl yapabildi ? .İki günlük tanıdığa kıza karşı nasıl beni satabildi .Gözlerim dolmuş bir şekilde onlara bakmaya devam ederken Toby kolumdan çekiştirdi .
-Em .İyi misin ?
Kafamı olumlu anlamda salladım .
-İyiyim.
Onlar merdivenin önünde duruyorlardı .Sınıfa girmek için geçiceğimiz yerde ordan geçiyordu .Toby elimi sımsıkı tutmaya devam ederek merdivenlere doğru yürümeye başladık .Göz ucuyla Dael ların bize baktığını anlıyordum .Onları umursamıyormuş gibi gözükerek merdivenlerden çıktıktan sonra içeriye girdiğimizde derin bir nefes aldım .Ve Toby nin elini bırakarak saçlarımı arkaya attım .Sınıfa girdiğimizde Belindanın çantası yerinde değil Beth in sırasındaydı.Sinirle gülüp yerime geçtiğimde köşeye geçmiş yalnız oturuyordum.Sınıfa Tom girdiğinde yüzüm istemsizce gülmüştü .Tom yalnız oturduğumu fark edip ilk önce çantasını atıp sonrada kendisi sandalyeye oturdu .Kafasını masaya koyup embesil bir şekilde bana bakıyordu .Bende daha fazla bunun bakışlarına dayanamayarak gülerek niye baktığını sordum .
-Niye öyle bakıyosun ?
Tom yanağını iyice sıraya dayayıp konuşmaya başladı .
-Yalnız kalmışssın .
Gözlerimi devirerek duvara iyice yaslandım .
-Arkadaş ... off neyse.
Tom kafasını kaldırıp kahkaha atarak konuşmaya başladı .
-Arkadaş ne ?
Çantamdan kalem ve defteri çıkararak konuşmaya başladım .
-Küfür ettirme beni .
Tom salakça kahkaha atmaya devam ederken bende dayanamayıp niye güldüğümü bilmeden yüksek seste gülüyordum .Sanırım sinirden olan bir şey bu .Biz gülmeye devam ederken Daelların grubu ve yeni eklenen Beth ve Belinda sınıfa girdi. Onları görünce tekrar sinirim bozulmuştu ama bunu belli edemezdim kendimi küçük düşüremezdim .Daella Luke arkamıza oturduklarında iyice gerilmiştim .Herkes yerine oturduktan sonra zil çalmıştı .Sınınfta Bessy yoktu .Bilmiyor muydu acaba Bethle Daelı ? .Ben Bessyi düşünmeye devam ederken Bessy ve onun salak arkadaşları sınıfa girdi. Normalde iyi insanlar lafın üstüne gelir ama ben bunu Bessy için aynı şeyi söyleyemiycem. Tom sürekli saçımı çekip benimle uğraşıyordu bende onun davranışlarına katlanmak zorunda kalıyordum .Öğretmen dersi anlatıyor ama hiç kimse dersi dinlemiyordu .Tom benim saçımla uğraşmaya devam ederken bi ara hoşuma gitti ve uykumu getirmeye başladı .
-Kafamı sıraya koysam ve sende saçımı oynamaya devam etsen .Bende o sıra uyusam .
Tom konuşmama gülüp kafamı sıraya bastırdı .Saçımı oynatmak çok hoşuma gidiyor her zaman uykumu getiriyordu .Tom saçımı oynamaya devam ederken öğretmen yanımıza geldi ve bizi gülerek uyardı .
-Ne o Tom .Şimdi de kuaför mü olmaya karar verdin .
Bütün sınıf yüksek seste kahkaha atıyordu .Tom ise utançtan kafasını aşağıya eğmiş gülerek konuşuyordu .
-Yok hocam arkadaşın uykusu gelmişte ..
Hoca ikimizinde haline gülüp tekrar kendi masasına gitti .Ben ise kafamı gülerek Tom un omzuna koyup uyumaya çalıştım .Tam dalıcaktım ki Tom bir eliyle yüzüme yavaşca tokat attı .Hızla irkilerek nolduğunu anlamaya çalıştım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Vampir Okulum #wattys2015
VampirOn altı yaşımda öldüm ben.Yaşarken adeta bir ölüye döndüm , hayallerim düştü yanaklarımdan.Düşünemedim hiç bir şeyi.Daha doğrusu düşünmeye gerek duymadım.Ve bir gece sabaha devrolurken öğrenmiştim ; Ben bir vampirdim. Kirli sayfalarım silinecekti ve...