Valentinsballet

126 5 3
                                    

Mømø kom på ballet med en lyse rød glitter kjole. Dagros kom i en blå, kort kjole. Iselin hadde en svart, lang, glittrene kjole og det samme hadde Iserosa bare kjolen var lyse blå. Iserosa så Odin komme i dress, Iserosa snudde seg tilbake til vennene sine, uten at hun visste det sto Odin bak henne, Iserosa snudde seg mot han. Vil du gå på dansen med meg? Spurte Odin. Ja selvfølgelig. Sa Iserosa mens hun smilte til den stolte søsteren sin, Iselin ga Iserosa en støttende tommel opp og et stolt smil. Odin og Iserosa gikk ut på danse gulvet og danset ku vals. Har Iserosa endelig gått på dansen med Odin, jeg visste at det ville skje en eller annen gang. Sa Mømø. Ja...Vent litt hvordan visste du det Mømø? Alle hvet det, de fleste har sett at Iserosa har stivnet når hun har sett på Odin. Svarte Mømø. Åja. Sa Iselin. Balder kom også bort til gruppen. Vil du danse med meg Iselin? Spurte Balder. YAY selfølgelig, vi tar litt punsj. Sa Iselin. Ok. Sa Balder. De gikk til punsj bordet. Mømø skulle spille piano på ballet. Og Dagros skulle spille gitar. De hadde et langt show, folk klappet og jublet. Nå var det klart for rolig dans. Iserosa danset med Odin, og Iselin med Balder. Det ble kaker, bra musikk, punsj og mye mer. Valentinsballet er slutt og alle sammen er på vei hjem, det er mørkt og jeg tror de fleste er klare til og sove. Iserosa og Iselin la seg i de myke sengene sine som var laget av blader, gress og litt heste skinn. Mømø la seg i det myke gresset, Dagros la seg i en liten kurv laget av kvister, familien til Dagros var veldig flinke til og lage ting så de hadde laget kurven sammen, det var litt heste kinn der også. Det ble helt mørkt i ku gata der Mømø, Dagros, Iselin og Iserosa bodde. Mømø våknet. Moren og faren til Mømø hadde noe de måtte si til Mømø. Vi har noe og fortelle deg...

Mømø i Minecraft!Where stories live. Discover now