kahvaltı masasındalardı hep beraber.
mina ve chaeyoung gülüşüyordu. aynı anda mina da ona yemek yedirmeye çalışıyordu.
mina'nın chaeyoung'una bir sürprizi vardı. önemli ve güzel bir sürpriz.
"biz kalkıyoruz, canlarım. kendinize iyi bakın." canlarım.
mina uzun zamandır chaeyoung'un bakıcılığını yapıyordu ve uzun zamandır son malikanesinde kalıyordu. bay ve bayan son, mina'yı kendi kızları gibi görüyordu.
ikisi de masalarından kalktı. chaeyoung ve mina tek kalmıştı. mina, chaeyoung'a dönüp ve güzel sevgilisinin yıldızların serpiştirildiği gözlerine bakmaya başlamıştı.
"chaeyoung, ben bay ve bayan son'la görüştüm de, gözlerin için. ameliyat olmanı istiyorlar. bana her doktora gittiklerini fakat hepsinin yapamayacağını söylediklerini söylediler. benim bir tanıdığım var, bayağı ünlü bir doktor. onunla da görüştüm, yaparmış, sen de istersen eğer-"
"tabii ki isterim mina, sevgilimi görmeyi tabii ki isterim." demişti chaeyoung mina'yı bölerek.
mina büyük bir tebessüm etmiş ve başını chaeyoung'unun omzuna koymuştu.
"sana teşekkür ederim, her şey için teşekkür ederim sevgilim. ben bir cehennemdeyken beni kurtarıp cennetine götürdüğün için teşekkür ederim."
"senin cehennemi yaşamanın sebebi de benim chaeyoung..." diye mırıldanmıştı mina, chaeyoung'un söylediklerine karşılık olarak.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
yıldızlar gözlerindeler, michaeng
Fanfictionyıldızlar yalnızca senin gözlerinde gördüğüm zaman güzel gelirler bana. myoui mina & son chaeyoung