Новина

225 15 4
                                    

Нарешті розійшовшись в дверном прийомі Гаррі попрямував перевдягатися. В той час як Малфой перебував в своїх думках.
* Чорт , щож вони задумали ? Цікаво. Що має подіяти?*

Потер перевдягнувся без пригод , тому це зайняло в нього мало часу.
Підходячи до купе він помітив як блондин сидитьта дивиться у вікно.  Нічого дивного подумаєте ви , але не для брюнета. Ґрифіндорець вже давно для себе зрозумів що слизеринець доволі привабливий.  Давайте повернемося до наших хлопчиків.

Зайшовши в «кімнату» брюнет сів на своє місце та також почав дивитись у вікно.
Після п'яти хвилинного «перегляду» юнак відчув різкий біль у зоні шраму. Різко піднізши свою руку др місця болі чим добряче налякав сіроокого, тихо зашипів.

- Що сталось ?- запитав Драко

- Нічого- коротко кинув ґрифіндорець.

- Я бачу - з сарказмом відповів блондин , та знову відвернувся до вікна.

Гаррі відчував як з кожною хвилиною біль ставала більш нестерпною. Та після сіми хвилиного «випробування» брюнет зрозумів що втрачає свідомість. ( такі ситуації до нього доходять як до жирафа )

   Малфой почув тихий звук падіння. А тихим він був тому , що ґрифіндорець гепнувся на сусідні сидіння. Коли сіроокий побачив цю картину , то відразу вранці до зеленоокого.
   Підбігши ( хоча там потрібно було зробити від сили 2 кроки ) блондин почав трести свого сусіда за плече та легенько бити по обличчю. Звісно від таких дій ґрифіндорець прийшов в себе.
   Як тільки сіроокий побачив що брюнет прийшов в себе відступив від нього та запитав :

- Ти як ?

- Голова - пробубнів юнак тримаючись за лоб.

- Секунду - сказавши це слизеринець підійшов до своєї сумки він дістав з відти знеболююче та воду , та протягнув сусіду.

- Що це ?- запитав Гаррі побоюючись що це може бути отрута.

- Знеболююче та вода , випий , стане краще.

Взявши таблетку в Драко, зеленоокої випив її.

- Дякую - тихо подякував брюнет.

Сіроокий забрав бутилку та сів на своє місце. Знову провалившись в свої думки.

* І чому я хвилююся за нього ? Невже.... Я...... НІ! Хоча він й справді симпатичний .... Ні, ні, ні..... Мене батько вб'є якщо дізнається. Чортов Поттер! * - лаяв себе в думках сіроокий , але йоговитягнув з роздумів голос - цього « чорта »

- Ми приїхали - сказавши це Гаррі попрямував на вихід.
                                         ...

Підійшовши до дверей які вели в Велику залу їх зустріла Макґґонеґел.

- Вітаю вас наші дорогі семикурсники ( так вони на сьомому курсі ) , прошу проходьте - трошки відступила від дверей які почали помалу відчинятись - зачекаємо на першокурсників. А також Дамблдор має для вас новину - повністю відійшовши від дверей , які вже повністю відчинились.

Натовп ринув до зали та почав розсідатися за свої столи. Пісня 5 хвилинної розсадки почувся великий хор з голосів які розповідали про свої канікули та пробували вгадати що це за новина.



———————————————————————————

Вибачте за коротку главу. У наступній буде трошки цікавіше. І так, я знову не знаю коли вийде прода. Але сподіваюся що скоро. Як думаєте яка новина ?

Я не вірю своєму щастюWhere stories live. Discover now