18

2.1K 110 0
                                    

Sjedio je sa tonom spanaca u celiji zatvora, niko ga nije dirao. Njehova slika bila je u novinama i vijestima i uz pomoc svog imena i prezimena niko mu nije prilazio. Bilo bi i suludo da je iko pokusao nesto da uradi jer bi ga u ovom bijesu rastrgao.

-" Ilay Lonley imas sastanak sa advokatom"

Ustao je i svojim poznato muzevnim hodom prisao vratima. Narandzasto odlijelo skinuto do pola i crna trikmajica su bili protiv pravila na koje nije gledao iako je sada vec 2 dana  u istraznom zatvoru

Usao je u malu sobicu gde je porodicni advokat njegove porodice nervozno cupkao nogom.

-" Gospodine Ilay"

-" Da li vam je nesto potrebno i da li su unijeli sve sto smo poslali"

-" da, mozes li saznati kako je Zoe"

-" Gospodine Ilay"

Zapoceo je ali ga Ilay isti tren prekine

-" Ne zanima me nista osim kako je devojka i ko je pucao od nasih"

-" Operacija je prosla dobro  metak nije ostetio nijedan organ"

Neko olaksanje  prostruji dok se konacno opusti u svom tijelu  jer je ziva.

-" trazili smo da vas premjeste u nas zatvor ali na zalost nijesu dozvolili"

-" Ko je pucao u nju?"

-" Gospodine Ilay"

-" Ko je pucao u Zoe?"

-" Claudio"

Oceva desna ruka koja ne radi nista bez oceve dozvole...

-" Vas otac je povukao sve veze, potrudicemo se da sto krace ostanete ovde, ali slobodu vam ne mogu garantovati. Za mesec dana je zakazano sudjene, a posjete su zabranjene na zalost."

-" Reci ocu da Claudia ne zelim zivog, kad izadjem zateknem li ga sve cu pobiti i odrobijacu sa razlogom"

-" Prenecu mu"

Rekao je kratko, a Ilay se ustane i krene ka vratima

-" Vas otac je razocaran vasim postupkom"

-" Recite mom ocu da Claudia ne zelim zivog, a kad budete dolazili opet zelim vijesti o Zoe i nista drugo me ne zanima."

Pokucao je na vratima te ga strazari vrate u celiju. Najstariji medju zatvorenicima uzme dve case i uspe caj te pridje Ilayu koji  od kad je dosao nije uzeo nista.

-" Opasan jesi ali ako budes gladovao i dehidrirao neces daleko dogurarti  Lonley"

-" Hvala"

-" Taj gad mozda ima divnu kcerku ali znaj da ce uraditi sve da dobijes najvecu kaznu. Na zalost mnogi smo zavrsili ovde jer je on muljao svuda da bi ispao posten."

-"znam sve o njegovim poslovima i slici koju salje o sebi."

-" Onda znas i da je izdao najblize saradnike kako bi ispao posten"

Dan za danom je prolazio u celiji 76. Nije dobijao vijeti, nije imao posjete  a sve sto je znao od zatvorenika je da je Zoe dobroi da ce biti svjedok na sudjenju.

Zoe je slusala svog oca  kako prica o tome da ce Ilay trunuti i zatvoru do kraja zivota. Dao joj je scenario u bolnici da nauci kako bi sve bilo po njegovom planu. Ona zaista vise nije poznavala svoje roditelje. Ilay je bio u pravu, ona ne poznaje svog oca.

Pratilo je obezbedjenje, 10 ljudi je pomagalo da se oporavi i kroz glasine je cula da ce posle sudjenja smjestiti Ilayu svakodnevni pakao u zatvoru.

-" gadu niko ne smije nista! Provodi dane bezbrizno, ali naplaticu im kamion!"

Govorio je ministru pravde preko telefona kada se vracala sa rucka. Mozda bi bila ogorcena i ljuta ali Ilay je bio uz nju, drzao je za ruku i dozivao. Nije pobjegao i mozda njen tata misli kako se ne sjeca ali se vrlo dobro sjecala svega. ILAY LONLEY JE NEKO KO JOJ NIJE DAO RAZLOGA DA SE ZALJUBI ALI SE IPAK ZALJUBILA i sada je kasno da razmislja o posledicama kada na dan sudjenja dodje sa papirima svog oca u kojim krivi Roberta i Ilaya.

Kada ljubav poraniWhere stories live. Discover now