GİRİŞ

132 14 6
                                    

Sonunda killer'ı yeniden ve istediğim bir şekilde yazacağım. ilk kitap gereğinden fazla okununca ben gerçekten erken final yaptığıma çok pişman oldum ve yüzeyde kalan bir kaç konu ile sizin adınıza yeniden ve tekrar daha düzgün daha doğru daha ve mantık hataları daha az bulunan şekilde yazacağım. sonu değişir mi bilmem :) orası ben de kalsın. ama bu defa taekook'u daha yakın anlarda da göreceğiz. umuyorum ki bu defa da batırmam.

bölümler texting ve düz yazı şekilde olacak. çok uzun yada kısa olur mu bilmiyorum. ruh halime bağlı. ayrıca bölüm sıklığı ne olur onu da bilmiyorum ama çok uzun aralar bırakmamaya çalışacağım. bir de benim hala daha dil bilgim yok yanlış olan yerleri bana belirtip düzeltebilmem adına doğrusunu yazarsanız çok sevinirim.

öyleyse başladığınız tarihleri alayım.

kemerlerinizi sıkı bağlayın efendim. killer ile 2. defa yolculuk vakti!

Elimdeki küçük buruşmuş kağıt parçasına bu dünya üzerindeki en değerli hazineye sahipmişcesine büyük bir heyecan ile bakarken, içimdeki kendine küsmüş göz yaşlarını bir köşede sessizce akıtan küçük çocuğa rağmen inatla ve umutla gülümsüyordum. Çevremdeki insanların sesleri benim için bir kaç uğultudan farksızken, kışın amansız soğuğuna yenik düşerek kızarıp titreyen ellerim arasındaki beyaz kağıdın üzerinde yazan numara benim kurtuluşumdu. Buraya kadardı işte. ismine yaşamak denen ve bana bolca göz yaşı eşliğinde ızdıraptan başka hiçbir şey getirmeyen çilem buraya kadardı.

Küçük bir nefesi ciğerlerime buyur ederken, arkadaşımın merak dolu sesi doldu yavaş yavaş sesleri algılamaya başlayan kulaklarıma. "Jungkook," demişti ne olduğuna anlam vermeye çalışır bir sesle. "Jungkook, bir seri katille senin ne işin olur? " burnumu çekerken dilim dudaklarımı birkaç kere turlamış, akmamak için büyük bir savaş vererek göz pınarlarıma dolup parlatan göz yaşlarıma ve beni daima itmekte olan hayata rağmen inatla gülümseyerek yanıtamıştım onu. "22 yıllık hayatımda bir kez olsun bencil olacağım ve kendim için bir şey yapacağım, bu adam da bana yardım edecek."

Ben Jeon Jungkook o gece 22 yıllık hayatımda kendim için ilk kez bencil olmaya karar vermiş, acılarımdan ve korkularımdan arınmak adına ardıma bakmadan gittiğim adamla ikimizin de sonu olmuştum.

Kim Taehyung, sonum olacak sandım fakat güzeller güzeli ellerinde ölüp can buldum.

Bölüm sonu.

düşüncelerinizi ve oylarınızı alayım.

bir sonraki bölümde görüşenedek hoşça ve sevgiyle kalın.

sizi seviyorum

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Apr 17 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

killer/ taekookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin