Yavuzdan geri çekilip "git Yavuz"
Yavuz yüzüme mahçup bir şekilde bakıyordu. Ama söyledikleri şeyler olduğum durumdan bile beterdi.. "Çık dedim Yavuz!"Son kez yüzüme bakıp odadan çıktı. Az oturup sakinleştikten sonra banyoya gidip işimi hallettim. Uzun giyinip başıma bir baş örtüsü aldıktan sonra babamların yanına gittim.
İçeri girdiğimde babam ve amcam yan yana dedem karşılarında ve nikahı kıyacak imam ve Ateş karşı karşı karşıya oturmuştu.
" Gel kızım Ateşin yanına otur" İmam aile dostumuz gibi bir şeydi. Dedemle çok eskiden beri tanıştıkları için dedemi rezil edicek bir hareket yapmak istemiyordum.
Hiçbir şey söylemeden gidip Ateşin yanına oturdum. İmam konuşmaya başladı. "Erkeğin /kadına mehiri (boşandıktan sonra kadına kalacak maddi güvence) nedir?"
Çok umrumda değildi aslında boşanmak bile yeterdi.. "Yurt dışındaki şirketimi ve arabamı onun üstüne yaptırıcam ve ailesinin de istediği kadar altın" çok ta lazımmış gibi?
Dedem gülümseyerek "bizim için önemli olan altın değldir kızımızın mutluluğudur" dedem sırf imama belli etmediği için güldüğünü biliyordum
İmam başını salladıktan sonra "kızımızın annesi yok bildiğim kadarıyla şahitler dede ve baba mı?"
İmamın bunu demesi cidden üzülmeme sebep olmuştu. Keşke annem olsaydı.Belki bu zor günlerimde söyleyecekleri ve yapacaklarıyla yardımcım olurdu.
İmam uzun uzun ayetler okuduktan sonra üç defa hanım kızımız/erkeği kabul ettimi?" Diye sorduktan sonra nikahımızı kıymıştı.
*
*
(Daha önce hiç imam nikahı koymadığım için Max Google bilgisiyle nikah kıydım çaktırmayın İŞSİŞAPSĞALDOLAKDLFK)
*
*Bittikten sonra odama gittim. Oturup ağlamaya başladım. Resmen dini olarak evliydim artık. Daha dün sabaha kadar herşeyden habersizken. Az sonra içeri babam girdiğinde ayağı kakıp gözyaşlarımı sildim.
Babam gelip anlımı öptü. Ona uzun uzun sarıldım. Az sonra beraber yatağa oturduk. " canım kızım benim asla böyle birşey olmasına izin vermiyeceğimi biliyorsun lütfen babanı affet"
Başımı olumsuzca salladım. "Bu kimsenin suçu değil baba. Kendini suçlama lütfen" babam birdaha anlımı öptü.
"Şimdi gidecek miyim baba" babam saçlarımı okşarken "hayır kızım bir kaç gün bizimle kalacaksın en azından düğüne kadar" az da olsa rahatlamıştım.
Az sonra babam odamdan çıkmıştı. Bende üstümü değiştirmek için üzerimi çıkardım. Odam konağın en son katındaydı. Burda benim ve miranın odası tek varıdı. Mira olmadığı için yine de odasını toplamamamıştık.
Az sonra kapının birden açılmasıyla üstümü üzerine tutum.
*
*
*
*
*
*
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Töre +18
RomanceKan davası yüzünden tanımadığı bir adamla evlenmek zorunda kalan genç kız ve ona geçmişten aşık olan adam..