23.bölüm

11.1K 308 163
                                    

Medya: Erkin Koray seni her gördüğümde

...

Takvimin en güzel yaprağıydı seni tanıdığım gün...

...

Sahi aşk neydi.

Neden gönüle düşerdi.

Herkes korkularını yenmeye çalışırken arada aşkın onları bulacağını düşünmezdi.

Tıpkı Agah Vurgun gibi.

Arkadaşları normal bir çocukluk geçirirken o hep babasına yaranmaya çalışırdı.

Vural bey pişman olduğunda Agah Vurgun çoktan elinden avucunda kayıp gitmişti.

Agah Vurgun, erva'ya aşık olduğunda çok korkmuştu.

Herkesi korkutan adam yer altının azraili, korkulan rüyası küçücük kızdan korkuyordu.

Düşmanları görse onu kâle bile almazdı.

Unutmaya çalıştı yurtdışına çıktı.

Bir ay, iki ay, üç ay...

Olmadı.

Herşeyi unuttu onu unutamadı.

Yanına aldı, sevdi, sevildi ve baba oldu.

Şimdi ondan mutlusu yoktu.

Dizinde yatan sevdiği kadın ile başını yatak başlığına yasladı.

Hastaneden çıkalı iki gün olmuştu. Erva güneş onun yataktan çıkmasına izin vermiyordu ama Agah Vurgun, onu dinlemiyor hep yataktan kaçıyordu.

Erva güneş en sonunda onu kovalamaktan yorgun düşmüş sevdiği adamın dizinde uyuya kalmıştı.

Derin bir nefes alıp gözlerini küçük küçük kıpırdatarak uyandı Erva güneş.

Önce nerede olduğunu anlamaya çalıştı.

Kafasını yana doğru bir çevirdiğinde vurgun'u görmüştü.

Yüzünde huzurlu bir gülümseme oluşmuştu.

Agah Vurgun yavaşça ervasının yüzüne doğru eğilip dudaklarına bir öpücük bıraktı.

Kafasını boynuna gömdüğünde değişik bir koku gelmişti.

Süt kokusu...

Kafasını kaldırıp gözlerine baktığında kendisine gülümseyerek bakıyordu.

Erva güneş olduğu yerden yavaşça kalkıp oturur pozisyona gelmişti.

Agah Vurgun yarasını umursamadan tek hamlede ervasını kucağına çekti.

Elini karnına koyup yavaşça okşadı.

Erva güneş daha fazla sessizliğe dayanamayıp;

"Vurulduğum yaralı olduğunu biliyorsun ama beni kucağına almaktan vazgeçmiyorsun. Sanki biri beni senden kaçıracakmış gibi"

Agah Vurgun son duyduğu cümle ile hızla dudağını sertçe sevdiği kadının dudağına bastırdı.

Geri çekilip alnını alnına yaslayarak;

"Asla ama asla bir daha böyle konuşma. Ağzından ayrılık veya onu andıran bir kelime istemiyorum. Sana daha zor kavuşmuşken kaybetmek istemiyorum."

Erva güneş dolan gözlerini kaçırdı kafasını sallayarak sıkıca vurulduğuna sarıldı.

"Söz hir daha ayrılma kelimesini kullanmayacağım. Seni çok seviyorum Vurgunum hemde çok"

Gece Güneşi Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin