24.bölüm

9.7K 280 34
                                    

Medya: erva güneş Dağıstanlı

Medya: erva güneş Dağıstanlı

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

...

Olmak istediğim tek bir yer var.

Duymak istediğim tek bir ses var.

Hep sevmek istediğim kişi.

Senin yanın...

Senin sesin...

Sensin...

...

26 yıl önce

Yıldız hanım hamile ve öyle mutluydu ki bir oğlu olacağı için aynı eşine benzeyen yakışıklı ve naif biri olacaktı.

Eliyle karnını okşayıp sevgiyle kocasına baktı;

"Hayatım bugün işe gitmesen olur mu içimde kötü bir his var"

demişti Enver bey hafif kaşlarını çatıp eşinin alnına alnına yaslayıp;

"ama güzelim bugün önemli bir toplantı olduğu için mecburen gitmeliyim ama tek aramanda yanında olacağını bilmeni istiyorum"

Yıldız hanım ne kadar istemese de eşini onaylamıştı.

Enver bey son kez eşinin yanaklarından öpüp ona;

"Seni çok seviyorum seni ve oğlumuzu canıma feda edecek kadar çok seviyorum"

demişti Enver bey evden çıktıktan sonra Yıldız hanım canı çektiği için dışarı çıkarak kendine erik alacaktı.

portmanto'dan ayakkabılarını ve çantasını alıp son kez aynaya bakarak dışarı çıkmıştı.

Markete geldiğin an karnına bir sancı saplanmıştı önce umursamasa da bu acı daha da katlanarak yere çökmesini sağlamıştır.

Yıldız hanım karnını tutup sancılarını acısını çekerken yanına yaklaşan adam ile korkuyla geriye sürünmeye çalıştı.

Karşısındaki adam bir zamanlar ona takıntılı derecede aşık olan adam dı kaç kere Enver bey ile ayrılığın kıyısına gelmişlerdi bu adam yüzünden.

Boran bey yere çöküp karnını tutan kadın ile endişe ile yaklaşmıştı tam ona dokunacakken Yıldız hanım;

"bana dokunma Uzak dur benden"

diye bağırmaya başladı.

daha fazla bu acıya dayanamayan Yıldız hanım gözlerini karanlığa kapatıp bayılmıştı.

Boran bey bayılan kadını tek hamlede kucağına alıp korumaya işaret vererek arabayı açmasını istemişti.

Arabaya binen ikili ile yola düşmüşlerdi.

Boran bey üniversite zamanında Yıldız hanım'a aşık olmuştu evli olduğunu bilmeden.

Evli olduğunu öğrendiğinde ise onu kaçırmış kendisini zorla sevmesini istemişti.

Gece Güneşi Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin