1.3

90 3 1
                                    

Parti için kırmızı kısa mini elbisemi giymiştim. Kumsala da siyah mini bir elbiseyi zorla giydirmiştim. Çağrının dibi düşer sana dediğimde çabuk ikna olmuştu gerçi ama hala "Ben obje değilim" diye homurdanıp aynaya bakıyordu. "Ya sevgilini etkilersin dedim diye obje mi oldun?" kırmızı rujumu sürerken bana baktı. "Sen Utku için mi bu kadar süsleniyorsun?" göz devirdim. "O salaktan bir halt olmaz" kıkırdadı. "Bugün şapşal şapşal geziyordu ama peşinde. Yüz vermiyordun" göz devirdim tekrar. "Aptala senden etkilendim diyorum. Ne saçmalıyorsun diyor. Sonra da peşimden ayrılmadı tüm gün. Tabii yüz vermeyeceğim. Ne saçmalıyorsun ne demek ya" yatağa oturup ayakkabılarını giyerken sırıttı. "Onun hiç kız arkadaşı olmamış ki. O nerden bilsin?" durup Kumsala baktım. "Gay olabilir mi?" gülerek kafasını salladı. "Değil. Sadece libidosu ortaya henüz çıkmamış sanırım. Seni böyle görünce kendine gelecektir" sırıtıp saçlarımı geriye attım. "Umarım"

Evden çıkıp parti alanına geldiğimizde bizimkilerle kapıda karşılaştık. Utkunun bakışları üzerimdeydi ama onu görmezden gelip içeri girdim. Yanıma gelip yürümeye başlamıştı ama ona bana açılması gerektiğini yoksa elinden kaçacağımı bugün göstermeden pas vermeyi düşünmüyordum. İçeri girip masaya yerleştiğimizde etrafa bakındım. Kendime bir av arıyordum. O sırada biraz ilerde bizim okuldan geçenlerde bana açılan çocuğu gördüm. İsmi neydi acaba? Çocukls göz göze geldiğimizde bana bakıp gözlerini kaçırmadı. Gözlerimi çekip Kumsala döndüm. Benden hoşlanan bir çocuğu kullanamazdım bunun için. Bana benden etkilenmeyecek öylesine bir kıskandırmama yarayacak biri lazımdı. Utkunun nefesini kulağımda hissettiğimde tüylerim diken diken oldu.

"O bakıştığın çocuk kim?" şaşkınlıkla ona döndüğümde burunlarımız çarpıştı. Bakışmamama rağmen sırf kısa süre göz göze geldik diye bile dikkat mi etmişti? "Kimseyle bakışmadım" dediğimde kaşlarını çattı. "O zaman o çocuk neden masaya doğru geliyor?" geri dönüp çocuğa baktım. Harbiden bize doğru geliyordu. Oturduğum yerde rahatsızca hareket ettim. "Sanem" diyen çocuğa gülümsedim hafifçe. "Efendim?"  çocuk masum masum bana bakıyordu. "Çok güzel olmuşsun" Utkunun elinin masada hissettim. "Sanane lan" şaşkınca Utkuya döndüğümde kaşlarını çatmış çocuğa bakıyordu. "Efendim?" dedi çocuk şaşkınca. "Sanane Sanemin güzelliğinden!" Utkunun dediğine sırıtırken çocuğa döndüm. "Teşekkürler ama git bence" çocuk üzgün bir surat ifadesiyle yanımızdan ayrıldığında Utku sinirle bana döndü. "Bu ne kızım? Tüm şehir sana mı aşık hayırdır?" o sırada Kumsal konuştu. "Tüm şehir değil. Sadece bizim okuldaki erkek sayısı kadar kişi falan" Utku ya sabır çekip bana baktı. "İki saniye boş bıraksam üşüşecek mi bunlar böyle etrafına?" yerimden bile kalkmamıştım ama Utku kıskançlıktan deliye dönmüştü.

Şaşkın şaşkın suratına baktım. "Pardon da.. Sana noluyor?" dediğimde bu sefer şaşıran o olmuştu. Benimle sevgili falan olmadığını farketmişti herhalde. "Ne olacak kızım? Arkadaş değil miyiz biz? Sürekli it köpek mi olacak böyle etrafın? Kim nedir ne değildir?" dediğinde sırıttım. "Ben hallederim. Merak etme ARKADAŞIM" üstüne bastıra bastıra gözlerinin içine içine arkadaşım dediğimde dimdik suratıma baktı. Çenesi kasılmıştı. Açılsa hiç gerek kalmayacaktı buna.

"Ben dans edeceğim" diye kalkıp Yiğitin elinden tutarak onu çekiştirdim. "Ben yengelerimle dans edemem yalnız" diyen Yiğite göz devirdim. "Henüz yengen değilim. Susup ayak uydurursan olacağım umarım" sırıtarak Utkuya baktı. "Ağzıma sıçacak. Saol yenge" gülümseyip dans etmeye başladım. Pop şarkı çalıyordu. Sarılıp dans etmiyorduk. Yiğite bir şey olmazdı. Etrafta bize bakan bakışlar farketsem de dansa devam ettim. Yiğitin elinden tutup kendimi döndürdüğümde Yiğit konuşmaya başladı. "Utku geliyor" sırıtıp dans etmeye devam ederken biten şarkı yerini slow bir şarkıya bıraktı. Tam zamanında! Utku beni belimden tutup kendine çektiğinde burnum göğsüne çarptı. Kafamı kaldırıp suratına baktım. Bana bakmıyordu ama belime sımsıkı sarılmış dans ediyordu. Kollarımı boynuna dolayıp kafamı göğsüne koydum. Deli gibi kıskanıyordu. Eh en azından gay değildi...

İkİ ŞekeRHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin