Ik pakte me boeken en klapte ze open op tafel. Ik voelde dat iemand naast me ging zitten. Ik keek op en keek recht in de grijze ogen van Jake. 'Deze plek is bezet' gromde ik. Hij begon flauw te lachen en negeerde me opmerking. Hij haalde zij boeken uit zijn tas en klapte ze open op tafel. Ik liet een geërgerde zucht horen en haalde gefrustreerd een hand door me haar.
Waarom ik? Moet dit nou?
'Twee dagen geleden zoende je me nog en nu?' Zei hij met een uitdagende grijns op zijn gezicht. Ik wist dat ik hier een keer op antwoord moest geven, maar de probleem is dat ik de antwoord zelf ook niet wist.
'Ik wacht op een antwoord' met dezelfde grijns keek hij me verwachtingsvol aan. Woede borrelde in me op. Ik wist dat het een foute keuze zal zijn om hem te zoenen, maar toch deed ik het.
'Jij dick! kan je niet een keer is normaal gedragen?!' Ik gooide boos me armen in de lucht. 'Een zoen betekent voor mij niks. Maar voor jou wel zo te zien.' Nu was ik degene die grijnsde. Zijn grijns verdween en zijn ogen stonden kil. Ik huiverde, als blikken konden moorden zal ik nu op de punt staan om te sterven. 'Die zoen betekende ook niks voor mij.' zei hij bot en wende zijn blik van me af. Fijn dacht ik in mezelf, goed ook dat het niks betekende.
'Gelukkig maar. Dacht heel even dat je gevoelens voor me gewikkeld had' Hij keek direct om en grinnikte. 'Ik dacht precies anders om' mompelde Jake. Ik schudde heftig me hoofd. Hij leunde naar voren 'Een keer wel, de tijd moet alleen nog aanbreken' fluisterde hij in me oor. Ik kijk hem boos aan, en draai me hoofd om de oogcontact te verbreken.
'Sexy als je boos kijkt prinses' fluistert hij en ik weet zeker dat hij zit te grijnzen.
'Noem me niet zo?'
'Wat prinses? Prinses.'
"Noem me geen prinses als ik een fucking queen ben."
Ik gooide me haar naar achter en richtte me op de les. Dit keer is aan mij beurt om te grijnzen. Hij leunde terug naar achter en ik hoorde een spottend lachje.
Ik leg me dansspullen in de kluisje, en pak mijn telefoon uit me zak. Mijn beltoon gaat af zonder te kijken neem ik op.
"Hallo met Jack Collins spreek ik met Tessa"
Ik hap naar adem "Ja"
"Zal je nu komen naar me kantoor om een bakkie te drinken? Ik heb Jake al geïnformeerd"
"Uh, ja" zeg ik verbaasd.
Hij hangt op en ik kijk met fronsende wenkbrauwen. Wat was dat?
Ik doe me kluisjes dicht, en wil naar de balie om me af te melden, omdat ik echt nog 2 lesuren heb. Als ik Jake in de gang zie lopen doe ik alsof ik hem niet heb gezien. Hij pakt me bij de pols en trek mij naar hem toe 'Ik heb ons al afgemeld' fluistert hij in me oor. Ik grom en trek me arm los. Ik loop mee tot ik buiten, tot ik stil sta.
Er komt een bloedrode Ferrari in zicht die stopt.
'Lift nodig' de raam gaat open en Jake komt te voorschijn met zijn zonnebril en een grijns op zijn gezicht. Ik zucht geërgerd en stap in. Hij begint te lachen terwijl ik nu meer zin heb om uitstappen. Hij begint te rijden, terwijl ik me voorhoofd aanleun tegen het raam. 'We zijn er!' Roept hij. Ik schrik en zeg 'Zo snel?'
'Schat zijn kantoor is om de hoek' zegt hij en een speelse grijns om zijn mond.
Ik hap naar adem 'Je wist dat ik het adres niet wist! Je wilde gewoon dat ik bij je instapte'
'Oke je hebt me door' zegt hij lachend terwijl hij zijn handen omhoog gooit. Ik kijk hem boos aan en stap uit en doe de autoportier met de klap dicht.Ik hoor hem achter me aan lopen, Hij loopt verder mij en doet een deur open. Zonder na te denken loop ik met hem mee naar binnen. 'Aha ik verwachtte jullie' de man kwam naar ons toe gelopen en gaf ons een hand. Hij leidde ons naar zijn kantoor. Het was een moderne kantoor. Zwart geklede sofa's en stoelen met bruin tinten. Jake ging zitten op een stoel en ik ook.
'Oke jullie komen op de MTV awards, en dat is niet zomaar iets.' hij pauzeerde even en pakte zijn laptop. "Als jullie maar ook een ding verknallen, zien miljoenen mensen dat. Je carrière is voorbij en ook de naam van de school" Hoe bedoel je er staat geen druk op je? We knikte begrijpelijk, 'Dus daarom zal ik jullie training geven hoe je om moet gaan met pers, en natuurlijk jullie choreografie.'Hij knikte en gaf ons allebei een blaadje, onze rooster stond erop. Ik zuchtte. 'Voor nu is het klaar jullie mogen gaan' hij gaf ons nog een hand en liet ons uit. 'Tessa' ik keek op en zag Jake.
'Ik denk omdat onze carriere echt begonnen is dat we al onze geheimen aan elkaar moten vertellen, om elkaar meer te vertrouwen' ik knikte, en vond het een goed idee. Misschien brengt het wel ons closer. Nu ik toch al met hem zit opgescheept heb ik niks te verliezen.
Ik voelde dat me telefoon trilde in me broekzak. Ik keek op.
Afzender: Anoniem
Als je dit aan hem verteld moord ik iemand waarvan je houd
XxMd
Hij pakte me vast bij me handen en keek me diep in me ogen. 'Nou kijk ik heb je nooit echt geplayed, je leek me gewoon een leuk meisje' Begon hij. 'ik word bedreigd..' ik hapte naar adem. '...Ik krijg drijgberichten van MD ofso' zei ik snel.
Wacht wat?
Voor ik kon reageren op zijn geheim, en hij op de mijne. Hoorden we een schietschot, ik voelde Jakes armen om me heen. en toen kon ik het niet meer beschrijven...
JE LEEST
Goodgirls loves badboys
RomanceTessa is een meisje die op een dans en zang college zit. Ze heeft duidelijk talent, maar soms wilt ze dat zelf niet inzien. Ze heeft een knus en gezellig vriendengroepje, niet populair, maar ook geen nerd. Gewoon normaal. Tot de Badboy Jake opeens a...