#8

111 40 20
                                    

kaza günü

19 mayıs 1990 japonya

mina, içini çekerek tozlu ve eski, gri renkteki ufak arabasına binmişti. onu aldatan kız arkadaşının yanına gidiyordu, hesap sormaya. aynadan kendine baktı, harap olmuş bir haldeydi. ağlamaktan gözleri kızarmıştı. buruk bir tebessüm bıraktı.

çantasını yanındaki boş koltuğa koymuş ve radyodan bir müzik açmıştı; stay with me.

şarkının başlamasıyla huzurla gözlerini kapatmıştı mina, seviyordu bu şarkıyı. 10 yıl önce çıkmıştı fakat popülerliğini hiç kaybetmemişti bu zamana kadar. japonya'da çoğu kişinin favori şarkısıydı, mina'nın da olduğu gibi. sokaklarda hep bu şarkı çalardı.

biraz sonra da arabasını çalıştırıp yola çıkmıştı.

yollarda trafik yoktu bu yüzden şanslıydı.

bir caddenin sokağını dönecekken, aniden önüne bir kız çıkmıştı. çelimsizdi ve duru bir güzelliğe sahipti. mina düşündü, belki de bu kadar güzel olamadığı için aldatılmıştı defalarca mina.

mina durabilirdi ancak durmadı, kızın güzelliğini kıskanarak arabayı üstüne sürdü.

genç kızın çığlıkları vardı, mina'nın kulaklarına dolan.

xxx

derin bir iç çekti mina. bu günleri hatırlamak fazlasıyla onu üzüyordu. son 4 yıl içinde çok değişmişti. chaeyoung hayatına gireli değişmişti. aklına gelince ağlamamak için zor durmuştu. o kızın bir suçu yoktu ki, aptal mina, diyerek kendine kızıyordu.

krem rengi çantasına damlayan gözyaşlarını sildi ve bir göz gezdirdi koridora mina.

bay ve bayan son heyecanla ve de bir korkuyla chaeyoung'u bekliyorlardı ameliyathanenin karşısında.

mina güveniyordu doktorlara, yine de korkuyordu işte. korkuyla bir damla yaş daha akıttı, geçmişe, sevdiğine ve geleceğe.

belki de gidip teslim olmalıydı, hm?

yıldızlar gözlerindeler, michaengHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin