#12

96 24 15
                                    

biricik yıldızım,

benim kalbimi bu denli hızlandıran bu hitaptan hoşlanır mısın bilmem ama sevgilim, ben mina. bunları 24.06.1994 tarihinden yazıyorum. senin bunu ne zaman okuyacağını maalesef bilmiyorum fakat gitmeden önce sana çoktan vermiş olacağımı biliyorum. bunu sana verdiğimde sana olan aşkımı itiraf etmiş ve tutuklanmış olurum. şu anda sen odanda uyuyorsun, gülüşlerin aklımda, masumsun. ben ise hayal ettiğin gibi masum değilim biriciğim.

o kazada şoför bendim. evet, gözlerini kaybetmene ben sebep oldum. üzgünüm, çok üzgünüm chaeyoung. bunların bir şey ifade etmeyeceğini her zerremle biliyorum lakin elimden başka bir şey gelmez.

yüzsüz olduğumu düşünebilirsin. ben de öyle düşünüyorum. ama hissiz değilim chaeyoung, sana tahmin edemeyeceğin kadar aşığım ben. fakat yine de sabrediyorum. yıldızların gece olana kadar sabrettiği gibi, güneşin batmaya sabrettiği gibi.

korkma, gözlerin için ameliyat olacağını biliyorum ve sen artık yeniden görmeye başlayıncaya  kadar seni terk etmeyeceğim, o gün gelene kadar bunu asla yapmam.

işte o zaman bana ihtiyaç duymadan okuyabileceksin bu yazıları.

ve senden bir şey rica edeceğim, sakın gözyaşların çamuru çamur yapan yağmur damlaları gibi akmasın bir daha. akarsa da beni hatırla. hatta kız da chaeyoung, ben bunu hak ediyorum.

bana güneş'im derdin, ben de sana yıldız'ım. belki de güneş ve yıldızlar gibi kavuşamayacağız, ama şundan eminim ki, seni özleyeceğim. tıpkı güneşin sabah yıldızları özlemesi gibi.

seni istemediğimi de düşünme. seninle ilgilenmekten hiçbir zaman şikayet etmedim ben. aksine bu bir lütuftu benim için.

unutma ki, yıldızlar gözlerindeler, gözlerin ise gözlerimde.

hoşça kal biricik aşkım, gözlerindeki yıldızların ben yokken bile sönmemesi dileğiyle.

birazcik lana sarkilarindan alinti yaparak yazmak istedim ama cogu benim cumlem 🥺

birazcik da sacma oldu gibi hissediyorum ama hic umrumda degil cunku bu mektup benim icin coook ozel

mina'nın önceki bölümlerde - kaçıncı bölüm olduğunu hatırlamıyorum maalesef - chaeyoung'a yazdigı mektubu okudunuz bu bölümm

yıldızlar gözlerindeler, michaengHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin