Capitolul VII-Am o familie

41 7 8
                                    

Cu lacrimi in ochi am inceput sa plang tare,dar de bucurie,pentru ca in sfarsit mi-a spus cineva ca vrea sa aiba grija de mine si sa ma iubeasca.Ei vroiau sa ma adopte si sa ma creasca ca pe fica lor.Eram asa de fericita incat nu mai aveam cuvinte si am sarit la ei in brate pentru a le da o imbratisare calda.
*dimineata
Off acum trebuie sa ma duc la scoala,cred ca toti se bucura ca am lipsit,toti se bucura,dar las astea si ma duc la Garry sa iau scutirea si plec val vartej din casa.Ajung la scoala si ce sa vezi,toti colegii mei ma intrebau de ce nu am fost la scoala ieri,iar cateva dintre fete chiar m-au imbratisat.Ma simteam iubita si protejata,chiar ma intelegeam bine cu ei si erau foarte de treaba.
Acuma stiu ce inseamna sa ai prieteni adevarati si o familie.Ma bucur ca am decis sa plec si sa uit totul,acuma totul este perfect si ma simt bine.
*peste doua luni
Trecusera doua luni,nu pot sa cred cat de repede a trecut,poate asa este cand te distrezi la scoala cu colegii si glumele lor,dar chiar si-a asa tot ma simt ciudat pentru ca azi este ziua in care am gasit-o pe cea mai buna si prima mea prietena moarta.Acum ma simt prost si deprimata si cu siguranta nu voi spune la nimeni ce s-a intamplat,nici chiar la noii mei parinti nu le pot povesti ca am vazut o fata moarta in frigider,ma vor crede ca sunt nebuna si nu o sa vrea sa mai fie parintii mei,iar eu nu vreau sa pierd asta.
*in drum spre scoala
M-am intalnit cu Giuly,o fata draguta care avea parul portocaliu ca portocala.Era foarte draguta si zvapaiatica ,dar avea ceva ce numai eu puteam avea,avea o putere ciudata in ea care si-o ascundea,era ca mine?
POV' Renatta
Daca nu sunt singura demon,daca mai exista cineva ca mine,poate nu sunt singura,nu trebuie sa ma gandesc cum sa-i spun trebuie doar sa o fac,dar acum nu este momentul potrivit,trebuie sa fim doar noi.
Giul:-Heii,ce faci,te gandesti?spune ea scotindu-ma din ganduri
Ren:-Da,buna,scuze,chiar ma gandeam la ceva,dar nu-i important.
Giul:-Mie poti sa-mi spui,eu te ascult,sunt prietena ta.
Auzind cuvintele astea stiam ca acuma este momentul potrivit sa o intreb.
Ren:-Ok,pot sa am incredere in tine ca nu spui la nimeni ce te voi intreba?
Giul:-Desigur,promit.
Ren:-Vroiam sa te intreb daca si tu esti demon,te rog sa nu razi sau sa faci misto de mine.
Giul:-De ce as face asta,desigur ca sunt,doar ca sunt o combinatie de inger si demon.
Ren:-Serios,nu am mai auzit de asa ceva,sau vazut.Este tare.
Giul:-Mersi,doar ca as cam vrea sa sti ceva,mai sunt doua persoane care sunt si ele tot ca noi.
Ren:-Serios,chiar m-as bucura sa le cunosc.
Giul:-Nu este chiar acum momentul potrivit,mai incolo ai putea sa le cunosti,trebuie sa le spun ca mai exista inca una ca tine si trebuie sa le povestesc de tine,sper ca nu te superi.
Ren:-Cum sa ma supar,de abia astept sa-i cunosc.
POV' Renatta
Aveam sa-i cunosc peste vreo 3 luni,dar lunile trec foarte repede,iar acum aveam sa ma obisnuiesc cu Giuly si sa devenim prietene bune.
*urmatoarea zi
Am ajuns la scoala ,iar Giuly, ca de obicei ma imbratiseaza strans si incepe sa vorbeasa despre tot felul de chestii care nu au nici o legatura,dar nu contraza,eu o consider ca pe sora mea si chiar tin la ea,chiar daca e i zuza.
*peste doua luni
Deja trecusera doua luni.Ce repede au trecut,nici nu le-am simtit.Acum aveam sa ma intalnesc cu acei doi copii de care imi povestea Giuly.Eram bucuroasa,curioasa si speriata in acelasi timp.Bucuroasa pentru ca aveam sa cunosc persoane ca mine,curioasa pentru ca vroiam sa aflu cum arata si speriata pentru ca nu stiam daca ma voi integra si daca ma vor accepta.
*ora 4
Era momentul,acum ma duceam sa ma intalnesc cu Giuly pentru a-i vedea pe cei doi.Nu peste mult timp am ajuns in padure unde i-am vazut.
O doamne arata asa de....

GATA SI CU CAPITOLUL ASTA,SPER CA V-A PLACUT,SCUZE PENTRU GRESELI,DACA AVETI IDEE DE CUM ARATA CELE DOUA PERSONAJE SPUNETI IN COMENTARIU,IAR CARE ESTE CEL MAI INSPIRAT V-A FI BAGAT IN CARTE.
PS:UN MIC INDICIU,CEI DOI SUNT FATA SI BAIAT.
MULT SUCCES.VA PUP.

Ai ajuns la finalul capitolelor publicate.

⏰ Ultima actualizare: May 30, 2015 ⏰

Adaugă această povestire la Biblioteca ta pentru a primi notificări despre capitolele noi!

Latura ascunsaUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum