Dean se už několik dní neozval. Nemuselo to nic znamenat, prostě měl možná moc práce, ale Sam věděl, proč na to místo šel a nechápal, že by tam měl zůstávat zbytečně déle. Byli domluvení. Jakmile zjistí, co je zvláštního na andělovi Castielovi, Dean to tam ukončí a vrátí se.
Pro jistotu se ptal několika lidí z BMoL, jen tak nezávazně, mezi řečí, snažil se z toho nedělat žádné velké drama. Jenom jestli je možné v tom vězení pro anděly a démony zkrátka skončit a jít si zase po svém.
Odpovědi ho úplně neuspokojovaly, ale dozvěděl se, zhruba, to, co si s Deanem mysleli.
Podepíše mlčenlivost a může jít.
Samovi ale ani po všech těch nenápadných pokusech nikdo nenaznačil, kde se to místo nachází a navíc...
Před dvěma dny se atmosféra změnila.
Sam měl nepříjemný pocit, že v místním středisku BMoL o něm mluví za jeho zády. Byl to jen pocit, jistě, ale on se během života naučil věřit svým instinktům.
Přebral si to v hlavě tak, že se někde něco podělalo. Jako by to ve skrytu duše nečekal. Pokud v něčem byl namočený Dean – nebo Sam osobně, aby byl férový – věci měly tendenci jít rychle dolů vodou.
Někdy měl tendenci si myslet, že je to kvůli všem těm rozbitým zrcadlům, které měli na svědomí už kdysi dávno, když naháněli Bloody Mary.
Každopádně, v bunkru se už necítil bezpečně. I předtím bylo celkem nepříjemné vědomí, že lidé z BMoL sem můžou kdykoli vtrhnout jak se jim bude chtít. Ano, Dean a Sam tohle místo zdědili, bylo jejich, a alespoň Dean už ho bral jako domov – možná první po smrti mámy, který kdy poznal.
A vyjma Impaly, samozřejmě.
Tu teď Sam do svých plánů zahrnout nemohl. Byla příliš nápadná, snadno vyhledatelná. Dean to bude muset pochopit.
Takže když si ráno snesl svoje věci a několik komínků knih, které po těžkém přebírání vyvolil jako ty, bez kterých se neobejde, naložil to všechno do Impaly, to ano, ale odjel s ní k jejich stodole.
Vzadu v přístavku stál džíp Grand Cherokee, tři roky starý, o kterém BMoL neměli tušení. Aspoň tedy doufal.
S Impalou vjel Sam do stodoly, vyhrnul si rukávy a začal odhazovat balíky staré ztuchlé slámy, dokud neudělal místo, na které by se Deanova Baby vešla. Pak s ní zajel prakticky do slámy, vystěhoval z kufru a zadních sedaček všechno, co by mohl potřebovat a přestěhoval ty věci do džípu. Přes Impalu ještě naházel volné balíky, až nebyla vůbec vidět.
Chvíli zůstal stát, ale stodola vypadala jako předtím. Pokud BMoL o Impale nevěděli, nebo neměli spočítané balíky slámy, neměli by mít šanci ji tu objevit.
Sám pro sebe přikývl.
Pak nastoupil do džípu, ještě pro jistotu si stáhl do čela kšiltovku, i když jinak se o maskování nestaral. Měl dost plnou nádrž, aby dojel, kam potřebuje, pro začátek, ale ještě chtěl...
Ujistit se, že neutíká zbytečně.
Ano. Potom už byl domluvený na setkání s jistou osobou, která se držela z dosahu radarů, ale naopak dokázala zjistit skoro cokoli.
Nejdřív ale ujištění.
Dojel až k lesní cestě, kde odstavil džíp, a vydal se pěšky několik mil jen s batohem a knihou, jídlem a pitím a dalekohledem uvnitř.
Pořád tu byla docela zima, takže netušil, jestli to bude na čtení, ale vzal si svazek Vyhledání – magie v průběhu věků od jednoho z mála známých mágů současnosti. Bylo to dost zajímavé čtení, a on to teď nejspíš bude potřebovat.
ČTEŠ
Daleko od Milosti (Supernatural FF)
FanfictionUlovit anděla? Pro naše Lovce vcelku všední záležitost. Okřídlenec, který se objeví, ale všední rozhodně není. Především ne pro Deana. Zvítězí věrnost organizaci, která bratrům zachránila životy? Nebo si Dean vydláždí cestu do pekla na Zemi dobrými...