Bölüm-13/William Jones

606 61 31
                                    

Yıldıza basmayı unutmayın💘

.

Sabah

İki gündür okulu asıyordum,bugün uykulu olmama rağmen gitmeliydim.Kısacık eteği giyip üstüne gömlek giyindim,en üstüne kalın,kadife bir ceket geçirip altına da yorgun olduğum için spor bir ayakkabı giyip evden çıktım.Arabaya binip okula geldim.Geç geldiğim için park yeri bulmakta zorlanmıştım.

Okula giriş yaptığımda etrafıma bakındım,bahçe her zamanki gibi çok doluydu.Gözlerim bizimkileri aradı ama bulamadım.

İçeriye geçtikten sonra kafeteryaya gidip kahve aldım,kafeteryadan çıkarken gözüm Draco'ya takıldı,alt sınıf kızlardan biriyle tek başına bir masada oturuyordu,bir şeyler içiyorlardı.

Bu neydi?

Biraz şaşırmış olsam da kendime gelip telefonumdan ders programına baktım.Dersim başlamıştı bile.Hızlı adımlarla salona girdiğimde çok şaşırdım,öğretmenin yanında bir adam vardı,öğrenci olamazdı.

Kapıyı açınca sessizliği bozmuş olmalıyım ki hepsi bana döndü.O adam konuşmaya başladı.

:Çık dışarı,ders başlayalı on dakikadan fazla oldu.Çabuk!

Sinirle kapıyı sertçe kapattım,aptal orospu o kim ki bana karşı böyle konuşabiliyor.Gün bok gibi başladı.Draco bir kızla oturuyor ve şimdi de üniversiteli olmama rağmen derse alınmadım.Harikasın Athena.

Pişmandım,keşke bana çık dışarı dediğinde karşılık verseydim.Her neyse Athena,o sınıftan illaki çıkacak o zaman verirsin karşılığını.

Sınıfın önünde beklemeye başladım,bir zaman sonra kapı açıldı,bende yaslandığım yerden doğruldum.

Athena:Pardon? Siz kim oluyorsunuz da beni sınıftan kovuyorsunuz

:Konuşma tarzını düzelt çabuk

Athena:İlk önce siz düzeltin

:Ben bu okulun yeni müdürüyüm küçük hanım,sizi de bir kenara yazdım

Dedi sinirle dişlerini sıkarken

Athena:Okulun müdürüyseniz bana "küçük hanım" diye hitap edemezsiniz,biraz mesafeli olun

Dedim çantamı alıp yanından geçerken.

.

Adı William'mış,bir müdürümüz eksikti.

Sıradaki dersime yetişmek için koşuyordum bildiğin.Profesör gelmeden sınıfa girip yerime geçtim.Travma oldu.Dalia ve de Carmen'de ordaydı.Onları görünce mutlu olup yanlarına oturdum.

Ders bittiğinde koridorda durup insanlarla konuşuyordum.Anons sesiyle konuşmamız yarıda kesildi.

"Tüm öğrenciler konferans salonuna"

"Tekrar ediyorum"

"Tüm öğrenciler konferans salonuna"

Sekreterin sesi aşırı rahatsız edici.

Hepimiz yavaş yavaş yukarıya çıkarken düşüncelerime engel olamıyordum.Draco neden o kızla oturuyordu?

Konferans salonuna vardığımızda bizimkiler yan yana oturmuş benim için de bir koltuğu ayırmışlardı.Tom ve Benjamin'in arasına oturduğumda konuştum

Passion-Draco Malfoy ile hayal etHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin