Csak nézek ki az ablakon és látom, hogy a szüleim ki hajtanak az udvarból és neki indulnak éjszakának. Egyedül leszek itthon ebbe a nagy házba. Be dobok egy popcorn-t a mikróban és keresek valami jó horror filmet a netflixen. A tv beindítása után jelzett a mikró és elindultam a konyhába. A központi telefon ekkor megszólalt. Felveszem és beleszólalok.
- Grayson ház mibe segíthetek?
- Hello Nate.
- Ki beszél ?
- Valaki aki tudja a kis titkodat kis buzeráns köcsög!
- Ki a faszom vagy?
- Van kedved játszani?
-Takarodj a faszba! Anyáddal szórakozzál ne velem!
- Vagy játszol velem vagy holnapra az egész iskola tudni fogja a titkodat.
- Mit akarsz tőlem ?-
Az ideg már szinte szét hasít. Samen kívül senki se tudja hogy meleg vagyok.
- És mi a játék ?
- Elárulod szépen a barátaid titkát !
- Mi a fasz ??? Baszódj meg.
Ki nyomtam miután befejeztem a beszédemet és rá írtam Samre.
My: Valakinek elmontad, hogy meleg vagyok?
Sam: Most komolyan kérded? Te is tudod, hogy senkinek nem mondanám el!
My: Valaki telefonon szórakozik velem. Azt akarja hogy áruljam el a barátaim titkát ha nem akkor holnap mindenki megfogja tudni, hogy a fiúkat szeretem
Sam: Eskü, hogy nem én voltam. Miért is csinálnék ilyent ha te is elmondhatnád hogy a Igazgatóval kefélek?
Vissza akartam írni de újra megszólalt a telefon.
- Mit akarsz te seg fej? Ki vagy ?
-Gyilkolni és gyilkolni. Ki foglak belezni téged és azokat is akik fontosak neked.
-Leszarom ha posztolod hogy meleg vagyok de a barátaimat hagyd ki ebből!
- Kérésed parancs vagyis csak az egyik fele a másikat sajnos nem tudom teljesíteni.
- Elme beteg geci!
- Kis buzeráns vigyáz a szádra vagy a végén pórul jársz!
- Miért pont én? Mit ártottam neked?
- Nyugi van. Téged hagylak utolsónak!
És letette. Ki lehet ennyire elmebajos? Biztos csak valaki szórakozik. Megírtam Samnek, hogy minden rendben van és elindítottam az Örökséget. Szeretem ha egy horror filmben fiatalabb szereplők vannak de sajnos nem kötötte le a figyelmemet mert el aludtam rajta. Arra ébredtem fel, hogy anyu szólongat hogy itt az ideje felmenni a szobámba. Nagy nehezen elindultam a lépcsőn, kellet 3 perc mire felértem a szobámba. Le dőltem az ágyra és a telefonért nyúltam, hogy reggelre állítok ébresztőt. Ekkor látom hogy Twitteren valaki az iskola oldalán megjelölt. Gyorsan megnyitottam.
Ghostface
Mindenkinek vannak titkai . Ügye Nate Grayson? Melegnek lenni nem nagy dolog de az igen hogy a gimi mosdójában éled ki a szexuális életedet. Holnap valaki megfog halni!
YOU ARE READING
Scream: Az új generációk
Mystery / ThrillerEgy telefon hívás megváltoztatja az emberek életét. Nate egy fiú iránt többet érez mint barátság. Egy Ghosface nevezetű álarcos elkezdi gyilkolni az embereket Secretsbe.