Seleme arklarr neyse çok uzatmayalım
(≧▽≦)
İnosuke'nin evinden ayrılıp yurdun yolunu tuttum. Elimi tutuşu, elimi tutarken ki yüzü aklımdan çıkmıyordu, kalbim hala güm güm atıyordu. Yolda yürürken bir dükkanın canımdan kendi yansımama baktım, yüzüm kızarmıştı çok komik duruyordum.
Yoluma devam ettim, düşüncelerimden yolun nasıl geçtiğini fark etmeden hemencicik yurda ulaştım. Yurt odasına girince yatakta oturan Kanao'yu gördüm.Kanao: Hoş geldinnn!! Hadi hemen üzerini değişte konuşalım.
Hemen üstümü değiştirip Kanao'nun yanına oturdum. İlk önce ben sordum.
Nini:EeeeEEeEEee Nasıl geçtiiiii??
Kanao: Çok güzel geçtiiii!
Nini:Sevgili oldunuz muu?
Kanao: Hayır.
Nini:Ee ne bok yediniz o zaman?
Kanao: Yürüyüş yaptık sonra bişeyler yedik ver birazcık yakınlaştık( ꈍᴗꈍ).
Nini: Nasıl yakınlaşmaaaağ?!?!
Kanao: Yürürken onun koluna girdim oda bişey demedi (✷‿✷).
Nini:Agagagagagaggaaga çok güzelllll, senin adına çok mutluyum. Birkaç güne kalmaz sana açılır bu.
Kanao: Umarım. Eee siz ne yaptınız?
Kanao sorunca gene aklıma İnosuke'nin elimi tuttuğu an geldi, birden yüzüm kızarmıştı.
Kanao:Lan iyi misin?!
Nini:Evet...
Kanao: Yüzün domates gibi oldu bi gelişme var nett!!! Anlat herşeyi!!!!
Nini: Tamam tamam. İlk başta yemek yaptım işte-
Kanao:Yemin et amk vay canına, mal onu biliyorum sonra ne oldu.
Nini:Ehe- yemek yerken ona yemek çubuklarını nasıl kullanacağını gösterecektim ama elini çekti.
Kanao: Utanmış. Yemekten sonra artık geç şu yemeği ya.
Nini:Tamam tamam be. Yemekten sonra bulaşık yıkıyordum bı anda beni tutup-
Kanao: ÖPTÜ MÜ LAN?!?!
Nini: HAYIR?! Mutfağın ortasına getirdi dediki dövüş benle bende kabul ettim bu sefer. Sonra bir anlık refleks ile çüküne tekme attım.
Kanao:SKAKDKWKDJAJDJJAKSKAKS AFERİN SANA!
Nini:Eheh ama çocuk yere yığıldı sonra lavaboya götürdüm onu. Lavabodan çıkıncada dedi ki kazandın ama acemi şansıydı.
Kanao: İnosuke asla yenildiğini kabul etmez. Bu çocuk sana sırılsıklam aşık olmuş.
Nini: Biraz daha abart. Sonra konsol oyunu oynadık.
Kanao: Ne güzel ortak yönünüz varmış.
Nini:Evet. Saat geç olunca kalktım gidecektim ki.......
Kanao: Eee ne oldu?
Nini: Birden elimi tuttu ve yarın birdaha gel dedi.
Kanao: Harikaaaaaaaaa!!!! Bunlara rağmen ondan hoşlandığını inkâr edecek misin?
Nini: Hayır... Sanırım haklıydınız...
Kanao: Çok şükür yaa! Artık sizi ayarlamamamız için bir sebep yok.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
"Pigy Boy" | İnosuke x reader (modern Ver.)
FanfictionKitap benim İnosukeye olan aşkımı anlatıyor skakskaksk yani mantık hataları olabilir, cringe yerler olabilir bunlar için şimdiden özür dilerim.(smut vra👁️👄👁️) (人 •͈ᴗ•͈)