Минаваха още месеци...
И официално вече живеехме заедно.
Беше вечер... С теб лежахме на дивана и гледахме филм. Беше свързан с любов.
Беше започнала горещата част. Знаех, че няма да се здържиш и ще го направиш и с мен.
Така и стана...
Погледна ме с мазен поглед, след това ме целуна и ме бутна да легна на дивана. Малко се уплаших, защото си мислех, че ще ме обидиш... Но ти не си такъв!♡
Почна да разкопчаваш леко ризата ми с която се бях облякъл. Махна я и я хвърли накъде по земята. Почна да ми правиш смучки и да ме целуваш навсякъде. Спря се близо до панталона ми и ме погледна. Аз само кимнах и ти тръгна да го махаш. След няколко минути го свали и се усмихна.
Аз леко се изчервих и погледнах на страни. Ти ме целуна и леко се успокоих. Знаех, че няма да ме обидиш.
През цялото време не спираше да ме целуваш. Направи ми знак да направя така и с теб. Направих го и те погледнах...
Усмихнах се и леко си прехапах устните. Ти ме видя и се усмихна.Бяхме чисто голи... Малко ми беше неудобно на дивана. Ти забеляза че не ми е удобно и ме вдигна като булка. Занесе ме в стаята и ме сложи леко на леглото.
Целунахме се и погледна надолу към члена ми. Сложи си два пръста в устата ми и ги извади. Навлезе леко с единия а аз изпищях от болка. Знам че не искаше да ме боли. Не се мърдаше докато не свикна.
Вече не ме болеше и ти го забеляза... Вкара си и втория пръст и почна да ги движиш навътре и навън. Да си призная наистина беше ужасно приятно... След няколко минути си вкара леко члена и почна да го движиш бързо. Умирах от удоволствие...
Стенех името ти и се държах за ръцете ти. Не ми пукаше дали някой ме чува... Исках само да го направим...
След около 10-20мин усетих че ще свърша и така стана. Свърших върху леглото, върху мен и върху теб.
Легна до мен... И двамата дишахме тежко. Погледнахме се и се целунахме. Зави ме с одеялото и се прегърнахме. Заспахме за секунди.
Беше незабравим ден!
Обичам те!♡
___________________________________
Не искам да го качваааам😭🤣❤️
Дата: 02.04.2023
Час: 14:03
Думи: 382❤️
YOU ARE READING
Hyunlix - memories
RomanceНяма нищо тъжно в тази история всички герои са живи и здрави!❣️