Rozdział 17

2.7K 227 2
                                    

Rozdział 17 "Charakterek to ja mam 2"

*Pov Luke*

Tak.. uświadomiłem sobie,, że..że ja ją kocham., w cholere.. kocham ją..
Byłem załamany.. nie wiedziałem co robić.. co myśleć... nie wiedziałem tego..
Modliłem się w duchu żeby przeżyła.. gdy umrze ona, ja umrę z nią..
To ona mnie zmieniła, to przy niej czuję się inaczej.. przy niej się ciągle uśmiecham..
Przy niej czuję się sobą..
Nie może mnie zostawić.. nie w tej chwili... załamię się jeśli to zrobi..
Za sobą słyszałem szloch mmy Clar i Ami.. i pocieszającyc je tatę Clar i Alex'a
Oparłem się o ścianę i zjechałem po niej zakrywając twarz dłońmi..
Martwiłem się.. cholernie się martwiłem..

* 6 godzin później*

Minęło już 6 godzin.. a ona nadal jest za tymi drzwiami.. nie wiadomo co i jak..
Nie wytrzymuje już.. płaczę jak małe dziecko.. ale co ja na to poradzę? Nie wytrzymuję tego, że jej przy mnie nie ma..
Po chwili drzwi się otwierają, a z nuch wychkdzi lekarz ze zamrtwioną miną.. szybko wstaję i podchodzę do jej rodziców.
- Na szczęście powstrzymaliśmy krwotok wewnętrzny..
(MC)- ale będzie żyć
- tego dowiemy się za około 24 godzino. Przykro mi
(TC)- dziękujemy panu- on tylko kiwnął głową i ruszył do swojego gabinetu..
(MC)- miejmy nadzieję, że w ciągu tych 24 godzin nic się nie stanie..- spojrzała na mnie- idź do niej, wiem że tego chcesz, opiekuj się nią..- kiwnąłem głową
(L)- dziękuję
(TC)- nie. To my dziękujemy- mama Clar się uśmiechnęła
(Mc)- za to.. że ją pokochłeś.- otworzyłem usta ze zdziwienia, jednak zanim coś powiedziałem pani Dominika mnie wyprzedziła- tak, to widać,a teraz idź- mrugnęła do mnie i popchnęłam do sali do której chwilę wcześniej ją wprowadzili..
Znowu usiadłem przy jej łóżku trzmajac jej drobną dłoń..
Tak.. ewidentnie ją kocham.... i nigdy nie przestanę..
_*_******_*_*_*______*_****____*_***__
Mam nadzieję  że się spodoba :***
Postanowiłam wam dać dzisiaj jeszcze,jeden Rozdział.. Za tą moją nieobecność xxx

Do zoba kochani xxx

Charakterek to ja mam 2 //ZAKOŃCZONE//Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz