ne alırsan 1 dolar

27 7 0
                                    

Kadın vücudu da ucuz , Çünkü   Burası Amerika,  Guam adasına hoşgeldiniz. 

Türkiyede  gördüğünüz  1 milyoncu dükkanları  Amerikadaki 1 dolarcı dükkanlarının taklididir. Ve butun dünya bunu Amerikadan ögrendi. Amerika kendi fakir halkı için ucuz  özel ürün üreten bir ülkedir.    Mesela Brüt Aftershave   parfüm kolonyası burda üretilir,   

Çin,Tayland Filipinler Vietnamdan  gelen genç kızların konfeksiyon Tekstil ve çeşitli kimyasal  ürünlerin  Amerikada  1 dolara  satmak için  Ucuz işgücü kullanılır. Ancak Guam  Amerikanın uzakdoğudaki Askerii gücüdür. E burda asker erkekler herhalde  kadın ihtiyacını nerden karşılayacak.    Kadın işçilerden .

  Ne sanmıştınız ya. Taze yumuşak yenmeye hazır etsiniz. Nazlanmayın bu  macerayı hiç unutmayacaksınız. Türk filminde değilsiniz  Tecavüzcü Coşkun , Hatta Nuri alço gazozunuza uyku hapı  atıp ta  emellerine  nail olurken bile okşuyor hiç olmazssa. Amerikada hayat  acımasızdır.  

Macera için vermek şart.   Kadın doğum doktorları da var korkmayın her Türlü bebek te düşürülür. Prezervatif kondom da bu adada üretilir. Neyseki  ülkenize döndüğünüzde nasılsa kimse oraya bakmaycak. Önemli olan ayda 400 dolar kazanmanızdır.    Kontratınız 6 ay yada 12 aydır.   Kontrat bitince eve dönersiniz . Kontrat bitmeden dönmek yok. ben eve dönmek istiyorum dmek imkansız.  Adam senin için Dünyanın en  uzak adasından hergün uçak kaldırmaz.  Eve döndüğünüzde 6 ayda x400 =2400 dolar buyuk paradır  . Bazı ülkelerde insanlar ayda 20-30 dolara geçinmektedir. 

Evet macera dolu Amerikada  çalışmak isteyen için yeni işçiler aranıyor  

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Mar 07, 2023 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Macera dolu AmerikaWhere stories live. Discover now