Місце зустрічі

506 8 0
                                    

Ранок 7:00 проснувся Пей. Йому прийшло есемес.
Переписка:
Ма: ну що Муймаер сьогодні я чекаю тебе на старому заводі з іграшок "адреса" якщо не прийдеш то  не побачиш в живих свою кохану Т/і. І да я виграю вона помре виграєш ти буде жива.
Пей: я буду коли ?
Ма: 22:00
Проснулася ти.
Пей: доброго ранку сонце.
Т/і: доброго
Пей: щось сьогодні моя пані рано проснулася.
Т/і: мм не рано.
Пей: гаразд як скажеш . Тоді в душ і снідати.
Т/і: угу
Ти встали і пішли в душ разом.
Пей швидко роздівся і заліз в кабіну душевої.
Пей: тебе ще довго чекати? 😏
Т/і: мм ні.
Ти розділася і залізла до него. Він включив воду вона стікала по вашим тілам все дуже пристрасно виглядало. Пей взяв гель і мочалку і почав мити твоє тіло. Його це дуже збуджувало.
Пей: повернись спинкою.
Ти виконала прохання коханого. Він відкинув мочалку і обійняв тебе ось ти чуєш як щось впирається в тебе.
Т/і: Пей...
Пей: ммм
Він повернув тебе до себе і поцілував в губи обережно м'явши твою грудь він переходив поцілунками далі.
Одною рукою він м'яв грудь а другою ласкав твою кіску.
Т/і: мм Пей
Він посадив тебе на бортик душу і почав водити своїм великим пальцем по твоїм половим губам від чого ти потекла.
Пей: ммм як ти течеш🥵🔞. Мм дівчинко моя.ммм
Він війшов в тебе своїм пальцем і почав рухатися добавляючи ще два пальці далі він добавляє язичок.  Через 20хв таких махінації ти коньчаєш йому на язик  він все злизує. Він почав водити своїм другом по твоїй кісці
Т/і: ну Пей...
Пей: м?
Т/і: не мучай мене.
Пей: ну гаразд
Він дуже різко і гробо війшов в тебе но що почув голосний стон.
Т/і: аааа мммм
Він почав грубо рухатися в тобі ти лиш стогнала його ім'я.
Ти знову коньчила а Пей навіть і не збирається коньчати. Він взяв смазку  видавивши суміш він помазав твій анал намастивши на свій чІен починає працювати ним. Гробо війшовши і виходячи робив грубі толчки
*Толчок
*Толчок
І ще і ще ти коньчаєш йому на чІен. Ти повернулася і бачиш стоячий чІен очима він тобі показує , щоб ти робила йому м#&ет.
Ти спустилася на коліна і почала ₴о₴@ти йому.
Пей: о да ммм ось так аххх.. ммм ще.
Ти дразнила його і брала лише половину йому це не подобалося він взяв твоє волосся і намотав його собі на руку і зачовував тобі по самі гланди. Коньчиши тобі в ротик він підніс тебе і вийшов з душу. Ви оділися і спустилися на кухню. Там була Рі і Ділан .
Ти і Райлі почали готувати сніданок. А хлопці просто спостерігали за вашим діями. Пройшло двадцять хвилин і все готово ви поїли.
Пей: нам треба від'їхати ненадовго охорона лишається тут!
Т/і: Пей..
Пей: м?
Тут на Пейтона телефон прийшло есемес і ти його побачила.
Переписка
Ма: ах да забув сказати приїжаєш  лише ти і Ділан більше нікого ясно? Якщо будуть менти ти сядеш зі мною.
Пей: ага
Він відложив телефон і знову був злим , напруженим, невпевнинем
Т/і: Ти поїдеш туди?
Пей: да .
Рі: ні будь ласка не їдете він вас вб'є.
Діл: Рі пойми якщо ми його не приконьчим то він приконьчит нас розумієш?
Рі/т/і: ми їдемо з вами
Пей/діл: НІ. І ДАЖЕ НЕ ВМОВЛЯЙТЕ. ВИ ЛИШАЄТЕСЬ ТУТ. НО ЯКЩО ВЗАГАЛІ ЗАХОЧЕТЕ ВТЕКТИ НЕВДАСТЯ МИ ПОСИЛИЛИ ОХОРОНУ.
Т/і: но...
Пей: ніяких но заєць , він ненормований і може зашкодити вам. Тому ні і ще раз ні.
Діл: пойміть якщо він щось з вами зробить ми собі не пробачимо.
Пей: бо дуже сильно любимо вас 💞
Пей обійняв тебе і ділан обійняв Рі. Поцілувавши тебе в губки сказав:
Пей: може фільм подивимся?
Діл: я за. Дівчата?
Т/і/Рі: йдем
Ти почали дивитися фільм пройшло два часа фільм закінчився. Вам стало скучно.
Т/і: Пей ?
Пей: да заєць?
Т/і: мені скучнооооооооо
Рі: і мені.
Діл: а нам що зробити ?
Ти подивилася на Пея з хитрою усмішкою 😏
Пей: що ти вже задумала ? Хитра лисиця?
Т/і: спа день
Рі: оо давай
Пей: Ем ну ок.
Рі: діл?
Діл: я з вами
Ви робили масажі своїм хлопцям.
*Рук
*Ніг
*Плечей
*Голови
*Торсу
Та інших частин тіла.
Далі робили рослабляючі маски. Очистили лиця свої коханих.
Пей: ммм як приємно
Діл: згоден.
21:45
Пей подивився на наручний годинник
Пей: пора.
Ти не охотно відпустила його, та і він не хотів  тебе відпускати.
Пей: заєць я не надовго.
Т/і: угу
Пей: для нас зараз саме важливіше ваша безпека. Тому ми зробимо все щоб ви могли вільно жити.
Вони взяли пістолети і т.д. і поїхали на місце зустрічі.

 My Killer 😏🥵Where stories live. Discover now