Sevgili Günlük; 07.03.2023
Yorgunum, çok yoruldum ve yorulmaya devam ediyorum..
Babamın ameliyatta olması, annemin evde olmaması ve en küçük kardeşimle kalmam gerçeği vardı. İyi ki teyzem gelmiş. Gelmeseymiş kafayı cidden yerdim sanırım..
Anne olmak cidden zormuş..
Yani küçüklüğümden beri bebeklere karşı çok ilgim vardı. Ben oyun oynamaz onlarla oynardım. Bana göre en güzel şeydi zaten.. Ama şuan, şuan bu şebelek fazla zorluyordu beni.. Ne yaparsa yapsın ona kıyamıyorum.. Aslında uslu da sadece çok yoruyor...
Düşünmeye, yalnız kalmaya zamanım yoktu duygusal boşlukta gibiydim ne var ne yok. Garipti ama kendimden uzak olmam güzeldi...
İlk defa düşüncelerim sessizdi ya da bu şebelek onları etkisiz hale getiriyordu...
Özlediğim biri vardı. Sadece arada uğrayabiliyordum... Ne kadar yorgun da olsam beni kendime getirebiliyordu... Onu çok seviyorum...
Sana kızacağın bir şey söyleyeceğim yani kesin kızarsın ama sevgili günlüğüm offf neyse.
Şansım dediğim, üstelik kimsenin o kadar vermediği değeri bana veren birini kırdım. Aslında "kırmadın" diye yanıt verdi. "Kızdırdın" dedi. "Kırgınlık geçmez ama kırgınlık geçer" de dedi...
İçim parçalandı.
Yeniden kendime lanetler okudum...
Yemin ederim sevgili günlük aklımdaydı hep görüyordum. En son soğuk gibiydi bende rahatsız olur diye yazmadım, yazamadım. Bencilim.
O benim yazmamı beklerken, bende onun iyi gecelerini bekledim...
Bundan tek öğrendiğim şey ise; her ne olursa olsun, ne durumda kalırsan kal yazacaksın. Olması gereken bu.
Ama ben çok bencilim.
Bence kırdım onu. Hayal kırıklığı oldu.
İğrenç bir insanım.
Her ne kadar okumayacak olsan bile özür dilerim şansım...
Çok özür dilerim...
Bunu ona ilet olur mu sevgili günlük.. Hissettir. Bu bencili affet de..
Affetsin çünkü ben boğuluyorum...
:/
Böyle biri olduğum için özür dilerim sevgili günlük... Özür dilerim..
BENCİLİM.
Üzgünüm...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SEVGİLİ GÜNLÜK
Chick-LitKendi hayatımın yazarı olarak her günümü sevgili günlüğüme sunacağım... Ölmesi gereken biriydim ve o biri olarak hala devam ediyorum... Öleceğim güne kadar kendi yazarlığımı sürdüreceğim. Kendi kalemim beni her gün buraya sığdıracak. En çok belirtme...