Fotoğrafların yetmedi gozlerime seni çizdim kalbime,
Gözlerin yetmedi yüreğime
Seni kazıdım kalbime..Yatağın üzerinde tek kalmış sigarayla baş başa kalmıştım her dumanda o gelirdi gözlerimin önüne kalbim dinlemezdi gözlerimi yeniden dinlemedi kalbim gözlerimi , onunla son konusmalarımızı hayal ettim.
-------------------------------------------------
Tae
" - benimle oyun oynadın beni hiç sevmedin sen ,ben değilim senin yüreğin suçlu"Jk
"- Kalbimide suçla tae benide suçla tae kırılıp toplamamak daha mı kotuydu soyle bana "
Ona doğru yaklaştım ellerimin arasına aldım yüzünü kokusu damarlarima işlesin istedim.
Tae
"- beni neden sevmedin?"Jk
"- seni sevdim"Tae
"- neden bunu bana göstermedin "Jk
"- sen gözlerim görsün istedin kalbim değil ondan "Tae
"- ben senin sevgini gormedim ya sen beni?"Jk
"- belki de biz burda bitirmeliyiz."Gozlerimin içine baktı yalvarır gibi bakıyordu suçladığı yüreğim yandı ben yandım kalbim yandi gözlerim yandı her zerrem yandı... Buz tutmus kalbim yeniden ateşe kapıldı
Yüzümü gökyüzüne doğru kaldırdım...
-------------------------------------------------
Gözlerimi yaşlar içersinde açtım yüreğim yanıyordu belkide benim de veda etme vaktim gelmişti bunu öğrenmeliydim onun denizinde dalgalara kapilarak ogrenmeliydim belkide ben onun dediği gibi suçlu bir yüreğe sahiptim , onunla oyun mu oynamıştım? Kendi oyunumda onu mu öldürmüştüm..... Boğuluyordum bir suda değil bir düşüncede boğuluyordum suçluluk duygusuyla değil ozlemle boğuluyordum , kırık bir kalbi parçalamıştım....Düşüncelerimden ayrılıp dışarı çıkmam gerektigini anladım nefes almam gerekti , onsuz nasıl nefes alıcaktım? Nefesimi kaybetmisken nasıl nefes alıyordum ben , suçlu yüreğim kanıyordu buna.
Onun hediye aldığı eşyaları giydim bugün kokusu hala uzerimde olur belki bir umut ararken kaybolmak istemezdim...
Fotoğraflarını çantama koyup fotoğraf makinesini aldım..
Nerelerdeydin özlem duyduğum yabancı?Sokağa çıktığımda denize doğru ilerledim belkide ordadır özlem duyduğum yabancı? Deniz onun kokusunu hapis etmismidir içine , dalgalarında gizlemiş olabilir mi deniz.
Deniz kenarındaki banka oturup izlemeye başladım denizi, onu gormeye başladım goremedim. Gözlerimi kapattım hayır yoktu bugün gelmemişti gelmesini beklerken onu hayal etmek istedim başaramadım artık herseyi elimden alıyordu...
Çantamdan fotoğrafları çıkarıp bakmaya başladım sahilin etrafında yurumek istedim belki onu bulurdum .
Jk
"- kahretsin"
Yabanci bir kadın koluma çarpmıştı onun fotoğrafları dağılmıştı hayır hayır" - özür dilerim beyfendi"
Onun fotoğraflarına dokunmaya çalışmıştı rahatsız oluyordumJk
"- bırakın ben hallederim sıkıntı yok"Toplayıp hepsini çantama koyduğumda hâlâ bana bakıyordu yabancı
"- bir kusuru olmazsa manzara fotoğrafları mi çekiyorsunuz , hepsi deniz fotoğrafıydı başarılı cekilmislerdi "
Jk
"- yalnis fotoğraflar gördünüz herhalde sevgilimi çektiğim fotoğraflardı onlar"" - ama bir insan silüeti vb yoktu? "
Yüzüme insan dışı varlıkmışım gibi bakmaya devam ediyordu rahatsız olmuştum. Birşey demeden hızlıca yanından ayrıldım, garip insan nasıl görmedi sevgilimi.
SON
DEVAM EDECEK...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kaybolan Fotoğraf
RomanceGözlerinde kaybolmak isterken fotoğraflarında kayboldum sevgilim...