Capitol fără titlu

218 4 0
                                    

Vara asta a trecut chiar repede. Maine e prima zi de liceu si nu stiu daca ma voi intrgra in noua mea clasa. Eu sunt Melissa o fata bruneta cu ochi mari si caprui , scunda si oarecum timida. Am 15 ani si locuiesc in Denver impreuna cu mama , tata si fratele meu David care lipseste mult fiind la facultate.

Razele soarelui au patruns in camera mea albastra ,  mangaindu-mi fata. M-am dat jos usor atingandu-mi picioarele calde de podeua rece.  Am mers la baie , dand drumul jetului de apa fierbinte care acum imi rasfata corpul. M-am infasurat intr-un prosop si m-am asezat in pat uscandu-mi parul. M-am imbracat intr-o pereche de blugi negri , taiati si un tricou alb pe care scria Fuck pe care le-am asortat cu o pereche de botine si geanta mea neagra.

-Neata mama ! spun eu coborand scarile.

-Neata scumpo! spune ea zambindu-mi.

Am luat o clatita si am plecat spre scoala. Am intrat increzatoare pe coridorul scolii indreptandu-ma spre clasa. Am intrat in clasa si m-am asezat langa o tipa roscata cu ochi albastri.

-Eu sunt Melissa. spun eu zambindu-i.

-Eu sunt Maria.

M-am imprietenit cu Maria repede , este chia de treaba. Am iesit in curtea scolii si intr-un moment de neatentie am intrat in cineva scapandu-mi cartile. M-am uitat in sus si am vazut cel mai frumos baiat din lume. Era perfect , ochi mari si verzi , parul saten asezat bine si abdomenul sau lucrat la sala.

-Imi pare rau , lasa-ma sa te ajut. spune el dandu-mi cartile de jos.

-Multumesc. spun ru zambindu-i.

-Eu sunt Andrew , iar tu?

-M-m-melissa!

Dupa ce a plecat stomacul meu era plin de fluturi. Uram acel sentiment , mai ales ca nici nu-l cunosteam. M-am dus la Maria care vorbea cu niste fete , am luat-o de acolo si i-am povestit.

-Iti place de Andrew Mikelson ?! spune ea socata.

-Mda...

-E unul din cei mai populari tipi din scoala si e clasa a 12-a.

Am salutat-o pe Maria si am pornit spre casa , dar mai intai m-am oprit in parcul din apropiere. M-am asezat pe o banca ,am trantit geanta langa mine si am inceput sa ma gandesc la el. Dupa 5-6 minute sunt intrerupta de o mana calda ce era asezata pe umarul mea. Mi-am intors privirea si l-am vazut pe el , pe baiatul perfect.

-Buna! spune el asezandu-se langa mine.

-Hei! spun eu inrosindu-ma.

-Ce faci aici singura?

-Ma gandeam.

-La?

-Nu conteaza....mmm pe bune nu-i pot zice ca ma gandeam la el.

Timpul a trecut repede, mai repede ca niciodata ,iar eu trebuia sa plec.

-Eu trebuie sa plec !

-Te conduc !

-Ok.

Pe drum am facut schimb de numere.

-Am ajuns, ne vedem maine pa-pa!

-Pa ! spune el sarutandu-ma pe obraz.

Imediat am simtit ca ma topesc si m-am dus fix in camera mea. Era asa de perfect , dar oare ce vroia de la mine? totusi sunt urata si nici nu prea vorbesc mult, probabil vrea sa-si bata joc de mine. Mi-am deschis telefonul si am observat ca era deja 23:56 , asa ca m-am dus sa fac un dus si m-am schimbat in pijamalele mele pufoase aruncandu-ma in patul mare ce era acoperit cu asternuturile mele preferate de culoare albastra.

Heii!
Sper ca nu vam plictisit prea mult.

Ai ajuns la finalul capitolelor publicate.

⏰ Ultima actualizare: May 24, 2015 ⏰

Adaugă această povestire la Biblioteca ta pentru a primi notificări despre capitolele noi!

~A~♛(+18)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum