|| prolog ||

355 5 3
                                    

wszystkiego najlepszego wszystkim kobietom 🌹❤️

mam bardzo duże problemy z zaufaniem ludziom odkąd zdradził mnie mój chłopak, przeżywałam to długo aż w końcu udało się o nim zapomnieć. Lecz nawet jak to wszystko mi wypłynęło z mózgu, nie mogłam zaufać ludziom, zwierzać się i ciężko było mi się z kimś poznać. Szczerze mówiąc to nie wierzyłam od tamtej pory w miłość, uważałam, że to tylko nasza wyobraźnia przedstawia nam człowieka w dobrej postaci, ale jak już z kimś jesteś zauważasz jego wszystkie wady i przestaje ci zależeć. Oczywiście życzyłam dobrze wszystkim którzy mieli kogoś kogo kochają, ale stwierdzałam że miłość nie jest dla mnie.

lecz w moim życiu pojawił się drugi chłopak chłopak, o niebo lepszy, który obrócił moje życie do góry nogami - w dobrym sensie

cześć ! jestem Oliwia, Oliwia Czarnecka. Mam 17 lat i jestem brunetką o niebieskich oczach, które bardzo w sobie lubię. Mieszkam w Warszawie, ale pochodzę z Krakowa, gdzie mieszka moja rodzina.

Przeprowadziłam się do Warszawy w wieku 19 lat na studia. Studiuje na uniwersytecie Warszawskim medycyne i dorabiam sobie w kwiaciarni. Mieszkam z moją przyjaciółką ze szkoły, Amelką Marchlewską i całkiem dobrze się dogadujemy.

mam nadzieję że się wam spodoba :]

co tam || jan rapowanie Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz