-INTRODUCTION-

190 40 7
                                    


ආයුබෝවන්!! THE WATTYS SRI LANKA මගින් පවත්වන BOOK LAUNCHES වැඩසටහන වෙත ඔබව සාදරයෙන් පිළිගන්නවා. ප්‍රථමයෙන්ම මේ කුමක්ද යන්නට අප අවධානය යොමු කර බලමු. 

    පොතේ නම දුටු විගසම මේ කුමක්ද යන්න ඔබට තේරුන් යන්නට ඇතැයි අප සිතමු. අපගේ Book Launches වැඩසටහනෙන් අප බලාපොරොත්තු වන්නේ නැගී එන රචකයින්ට අත්වැලක් වීමයි. අලුතින්   wattpadහී පළ කරන පොත් ප්‍රසිද්ධියට පත් කර ගැනීම කෙතරම් අමාරු කාර්‍යයක්ද යන්න අප හොදින්ම දන්නා කරුණකි. එයට පිළියමක් ලෙසින් අලුතින් මෙහි පළවන පොත් අප මේ වැඩසටහන මගින් අපගේ අනුගාමිකයින්ට සහ The wattys sri lanka සමග අත්වැල් බැදගෙන සිටින සියලු දෙනාටම දැනුම් දෙන්නට බලාපොරොත්තු වෙමු. 

    ඔබට කරන්නට ඇත්තේ එක් කුඩා දෙයකි. ඔබ විසින් මෙහි අලුතින්ම පළ කරනු ලබන පොත් අපට කෙටි විස්තරයක් සමග inbox කරන්න. ඒ විස්තරයට පොත අයත් කාණ්ඩය අයත් විය යුතුය. උදාහරණයක් ගතහොත් පොත ආදර කතාවක් නම්, Romance category යන්න සදහන් කර එවන්න. තවද පොතේ ප්‍රධාන චරිතවල නම්, ඒ පොත රසික ප්‍රබන්ධයක් නම් එය පාදක වූ දෙය(උදා - yizhan fanfiction, taekook fanfiction), කතාවේ අන්තර්ගත දේවල (උදා-smuts, romance) සහ පොත පිළිබද ඉදිරිපත් කල හැකි ඉතාම කෙටි විස්තරයක් පොතේ ලින්ක් එක හෙවත් සබැදිය සමග අපට එවන්න. අප අනිවාරෙන්ම අප වෙත එවන ඕනෑම කෙනෙකුගේ ඕනෑම පොතක් මෙහි පළ කරනු ලැබේ. මෙය අපට රචකයා විසින්ම එවිය යුතු යැයි නීතියක් නොමැත, රචකයාගේ අනුගාමිකයින් විසින්ද අපට ඔවුන් ආදරය කරන රචකයින්ගේ අලුත් පොත් ඉදිරිපත් කල හැක. 

  අපි මෙහි සම්පූර්ණ කරන ලද හෝ දිගු කලක් සිට ලියමින් පවතින පොත් පළ කරනු නොලැබේ. එම නිසා Chapters අඩු ප්‍රමාණයකින් යුක්ත අලුත් පොත් පමණක් අප වෙත එවන්න. අනෙක් පොත් සදහා අපි  Wattpad recommendations නම් වැඩසටහනක් ඉදිරියේදී ඔබ සමග බෙදාගැනිමට සූදානම්.

    එසේනම් මෙය පිළිබද සදහන් කිරීමට ඇත්තේ එපමණයි. පාලක මඩුල්ල දිරිගැන්වීමක් වශයෙන් ඔබගේ අදහස් පහලින් සදහන් කරන්න. එමෙන්ම ඔබගේ හෝ ඔබ කැමති රචකයින්ගේ අලුත් පොත්ද අප වෙතට එවන්න. හැකිතාක් මෙය share කර අපට සහයක් වෙන ලෙසද අප ඔබගෙන් කාරුණිකව ඉල්ලා සිටිමි. 

ස්‍තූතියි!!!


Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.


THE ADMINS - THE WATTYS SRI LANKA
A place for talents "දක්ශයින්ට තැනක්"

Book LaunchesWhere stories live. Discover now