Το Πρώτο Καρδιοχτυπι..

171 8 0
                                    

Είμαστε στους Ελαιώνες του Μιχάλη.. Η Αθηνά ενώ είναι ερωτευμένη μαζί του, δεν θέλει να του το πει.. Ένα στραβοπάτημα της όμως την φέρνει σε απόσταση αναπνοής από τα χείλη του Μιχάλη..
“Ωχ! Χίλια συγγνώμη.. Έπεσα πάνω σου!!”
“Αθηνά..... Σε θέλω! Σε σκέφτομαι συνέχεια..”
“ Δεν μπορούμε να είμαστε μαζί..” και τραβιέται..
“ Μην φεύγεις...” και της πιάνει το πρόσωπο..
“ Δε μπορώ να είμαι μαζί σου.. Δεν είναι σωστό..”
“ Το ξέρω με θες... Τι σε κρατάει να μην προχωρήσεις;”
“ Το Τι θα πει ο κόσμος.. Μια Χήρα, να πηγαίνει με έναν μικρότερο άντρα... Δεν είναι σωστό..”
“ Αθηνά... Κόσμος είναι και λέει.. Άκου την καρδιά σου τι λέει.. Η δική μου σε χρειάζεται.. ”
“ Μιλάς σαν την μαμά μου..” του πιάνει το χέρι και του το βάζει στην καρδιά της...
“ Χτυπάει τόσο δυνατά η καρδιά σου Αθηνά.. Σαν να είναι ερωτευμένη.. Άρα με αγαπάς λίγο..”
“ Δεν έχω νιώσει ξανά αυτό το συναίσθημα της «Αληθινής Αγάπης» νομίζω αν το ένιωσα ήταν με τον Ιάκωβο..” (και ένα δάκρυ κυλάει στο μάγουλο της)
(της το σκουπίζει και λέει.. “ Αυτό σημαίνει ότι δεν έχεις ξεχάσει πως είναι να είσαι ερωτευμένη.. Κι εγώ δεν θέλω να σε βλέπω να κλαις... Μόνο να γελάς! Θέλω να σε κάνω ευτυχισμένη..”
“Δεν είμαι έτοιμη να ερωτευτώ Μιχάλη.. Εγώ είμαι ερωτευμένη με την Γη...”
“ Δε σε πιστεύω.... Σε αγαπάω..”
“ Κι εγώ σε αγαπάω...”
“Επιτέλους, το παραδεχτηκες..”
“ Τι παραδέχτηκα; Εγώ δεν....”
“ Μόλις παραδεχτηκες, ότι με αγαπάς..”
“ Όχι, όχι!!”
“ Μην το παίρνεις πίσω... Το είπες.. Με αγαπάς!”
“ Ναι, το είπα, αλλά μην το φωνάζουμε.. Δεν είναι ανάγκη να το ακούσει όλη η Μάνη...”
“ Και όλος ο κόσμος να το ακούσει δε θα με νοιάξει.. Παραδεχτηκες ότι με αγαπάς! Αυτό σημαίνει ότι έχεις αισθήματα για εμένα και ότι νιώθεις ασφαλής...”
“ Αυτό τώρα πως το συμπέρανες;” και τον πλησιάζει στα χείλη...
“ Εμμμ.. Το κατάλαβα!”
Και την αρπάζει και την φιλάει...
Μέσα στο φιλί τους ακούγεται ένας ψίθυρος..
“ Μη... Δεν είναι σωστό... Δεν...”
“ Σκασε! Ζεις το πρώτο σου Καρδιοχτυπι...”
Τον σπρώχνει και του δίνει ένα χαστούκι..
“ Γιατί πάλι; Τι έκανα ο μαύρος;”
“ Γιατί μου είπες Σκασε... Και επειδή με φιλησες ατσουμπαλα..”
“ Δεν υποφερεσαι..!!” και την ξαναπλησιαζει..
Ενώνουν τα χείλη τους και ξαναφιλιούνται...
“Σε αγαπάω Αθηνά..”
“ Κι εγώ Μιχάλη... ”
Αφού φιλιοντουσαν για μερικά δευτερόλεπτα.. Τραβήχτηκαν και κοιταζοντουσαν..
“ Είμαι ερωτευμένος μαζί σου Αθηνά..”
“ Σε σκέφτομαι... Και σε αγαπάω ”
“ Δεν είσαι ερωτευμένη κι εσύ; Φεύγω πρώτος... Σε θέλω.. Θα σε πάρω.. ”
“ Φύγε πρώτος.. Θα περιμένω!”
“Κάτι σε ρώτησα..” της δίνει ένα πεταχτο φιλί και περιμένει απάντηση..
“ Δεν ξέρω τι νιώθω.. Είναι λίγο περίεργο.. Έχω ένα περίεργο συναίσθημα..”
Της τρίβει το μάγουλο και της λέει : “ Με αγαπάς όμως, έτσι δεν είναι..;”
“ Ναι.. Σε αγαπάω.. Και σε ευχαριστώ που με έκανες να θυμηθώ ξανά αυτό το συναίσθημα..”
Ο Μιχάλης την φιλάει στο μάγουλο, της το χαϊδεύει, την φιλάει και στο χέρι και φεύγει...
Η Αθηνά έχει μείνει πίσω να σκέφτεται αν είναι ερωτευμένη ή όχι...
Σκέφτεται ότι πρέπει να το συζητήσει με την μαμά της αλλά και με την ξαδέρφη της για να καταλάβει κι αυτή επιτέλους τι νιώθει.. Γιατί ενώ τον θέλει και τον αγαπάει νιώθει ανασφάλεια για αυτή την αγάπη...
_______________________________
Τέλος του πρώτου μέρους..

Ελπίζω να σας άρεσε και να το βρήκατε ενδιαφέρον... 🙈 Περιμένω με χαρά τα σχόλια σας και τις ψήφους σας...
Καλή συνέχεια σε ότι κι αν κάνετε....

" Η Εισαγγελική Καψούρα"Where stories live. Discover now