𝑃𝐿𝐸𝑆𝑆🥺𝑉𝑂𝑁𝑇⭐𝐴𝑁𝐷💞𝐶𝑂𝑀𝑀𝐸𝑁𝑇💭𝑀𝑌 𝐹𝐼𝑅𝐸💕🦄🍑.
Things won't stay forever, so know their destiny✿︎ఌ︎
( ͡° ͜ʖ ͡°)
شتەکان بۆ هەمیشە نامێنەوە بۆیە قەدریان بزانە✿︎ఌ︎
🝮︎︎︎︎︎︎︎🝮︎︎︎︎︎︎︎🝮︎︎︎︎︎︎︎🝮︎︎︎︎︎︎︎🝮︎︎︎︎︎︎︎🝮︎︎︎︎︎︎︎🝮︎︎︎︎︎︎︎🝮︎︎︎︎︎︎︎🝮︎︎︎︎︎︎︎🝮︎︎︎︎︎︎︎🝮︎︎︎︎︎︎︎🝮︎︎︎︎︎︎︎🝮︎︎︎︎︎︎︎🝮︎︎︎︎︎︎︎🝮︎︎︎︎︎︎︎🝮︎︎︎︎︎︎
«ᴘᴏᴠ.ɴ.ᴛ»ناوت:چ.چی دەکەیت دوور بکەوە؟!لەگەڵ تۆمە قاچەکانم بەردە.(بەتکایەوە)
بەڵام هیچ سوودی نەبوو چونکە جەنکووک هەر قاچمی ڕادەکێشا هەتا خۆی دانیشت و منی لەسەر ڕانی خۆی دانا،سەری نوقمی ملم کرد وە هەستم بە هەناسە قوڵەکەی دەکرد هەتا زیاتر بۆنم بکات.
جەنکووک:بەڕادەی دۆزەخ بیرم دەکرد.(کاتیک چاوەکانی داخستەبوو تاکوو زیاتر چێژ لەو کاتە وەربگرێت)
بەبێدەنگی فرمیسکەکانم هاتنە خوارەوە جەنکووک هەستی پێم کرد وە سەری لەناو ملم دەهێنا.
جەنکووک:بەیب ئەوە دەگریەی؟!(کاتیک بڕۆکانی گرژ کرد)
بەخێرایی فرمێسکەکانم سڕی.
ناوت:نا نەخێر ناگریم من بۆچی بەهۆی تۆ بگریم!!(کاتیک شێوەیی وەکوو منداڵ بوو جەنکووک بە کیوتیەکەی خۆی ڕانەگرت گازیکی لە ڕوومەتی دا)
ناوت:ئازارییی هەیەەەە بۆچی وادەکەیت!.(بەنووزەوە کاتیک دەستی لەسەر شوێنی گازەکە دانە)
جەنکووک:ئی چی بکەم تۆ زۆر جوانی وەکوو موچیە پەمەیەکە.(بەپیکەنینەوە)
منیش شەرمم کرد سەرم هێنایە خوارەوە.
بۆ ماوەیەک بێدەنگ بووێن منیش پێم سەیر بوو بۆچی جەنکووک بێدەنگ بوو بۆیە سەرم هەڵبری و سەیرم کرد.بەڵام چیم بینی جەنکووک بە تەواو دوومچاوی گۆراوە هەناسەکانی زۆر بەهێز بووە وە دەماری زۆر لە دوومچاوی پێدا بووە چاوەکانی سوور بووە.
ناوت:جەنکووک چی ب..(ڕێگای نەدا ناوت قسەکەی تەواو بکات)
لەناکاو زۆر بە خێرایی و توند قورگی گرتم خەریکە دەخەنکێم نەفرەت دەستەکانی هەموو دەمارە.
بە شێوەیەکی بێبەزەیی قورگی گرتەبووم خۆی هەڵسایەوە منی بڵند کرد دواتر زۆر بە خێرایی منی فرێ دایە سووچیکی ژوورەکە پشتم ئازاریکی زۆری پێگەویشت وە دەستم بە کۆکینیکی زۆر کرد خەریک بوو لەژێر دەستی بەخنکێم.
YOU ARE READING
🥀😈𝐇𝐘𝐏𝐎𝐂𝐑𝐈𝐒𝐘🙂💔
Hành động☽︎جـیـرۆڪ:تـرسـنـاڪ،خـۆشـەویـستـی،رق، تـوڕەیـی،خـوێـنـاوی،تـاوانــبار،نـهـێـنـی، ڪوشـتـن،ئـازار،سـیـڪس،گـومـان،دوو ڕوو،رۆمـانـسـی☾︎ هـەسـتـت چـۆن دەبـێـت ڪە خـوێـنـدنـەڪەت تـەواو دەڪەێـت و دەبـیـتـە دڪتـۆر بـەڵـام دواتـر نـاوت لـە نـەخـۆشـخـانـەیـڪی...