biografia

11 0 6
                                    

Krzysztof Teodor Piłsudzki, urodzony 1877 roku w Owczarach. Jego matka to Maria Piłsudzka, a ojciec to Józef Wincenty Piłsudzki.

Krzysztof wychowywał się w ciężkich warunkach, ponieważ chorował na zaburzenia osobowości. Jego rodzina nie zbyt szanowała to i decydowała się ukrywać go w "tajemnicy" przed światem.

Młodszy brat Józefa szybko zainteresował się sztuką i malarstwem, ponieważ mimo jego choroby była to rzecz, która bardzo go zadowalała i pozwalała na chwilę odpoczynku.

Był w tym bardzo dobry, ćwiczył bardzo często, a jego rodzina zauważając jego talent do malarstwa pomagała odnaleźć mu się w tym świecie.

Dzieciństwo Krzysztofa było równie trudne, uczęszczał krótką chwilę do prywatnej szkoły w Warszawie imienia Bogumiły Skarzyńskiej, jednak szybko po dołączeniu został zawieszony za swoje zachowanie. Zanim został zawieszony poznał swojego pierwszego przyjaciela, który nie spoglądał na niego źle ze względu na jego chorobę, Krzysztof oraz Sebastian Marcin Gorzny szybko się zaprzyjaźnili i złapali kontakt. Według wczesnych wpisów Krzysztofa w pamiętniku, oboje chodzili na wspólne grzybobranie do lasu obok domu Krzysztofa, malowali oraz pisali wiersze.

W wieku 17 lat Sebastian i Krzysztof zaczęli ze sobą chodzić. Sebastian nie zważał na chorobę swojego bliskiego potencjalnego męża i wspierał go we wszystkich wydarzeniach.

Kiedy nadszedł czas portretów dzieci Piłsudzkich tylko Krzysztof nie został uwzględniony. Jednak nie stanowiło to dla niego problemu, namalował swój własny portret z pomocą swojego ukochanego.  Tak wyglądał owy portret: (seksi)

Sebastian i Krzysztof rozstali się w 1901 roku podczas Krakowskiego balu na cześć jego brata, Józefa

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

Sebastian i Krzysztof rozstali się w 1901 roku podczas Krakowskiego balu na cześć jego brata, Józefa. Zaraz po tym Krzysztof zdecydował się popełnić samobójstwo z użyciem strzelby swojego ojca, doszło do tego w 1901, 01.03. w jego własnym pokoju. Zostawił przy tym list:

,,Ma głowa zakręca się wio wio wio wio, kocham cie sebus mrauu"

Zaginiona biografia Krzysztofa PiłsudzkiegoOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz