𝔗𝔴𝔢𝔫𝔱𝔶-𝔣𝔦𝔳𝔢 𝔶𝔢𝔞𝔯𝔰 𝔞𝔣𝔱𝔢𝔯 𝔐𝔦𝔯𝔞𝔠𝔲𝔩𝔬𝔲𝔰 𝔏𝔞𝔡𝔶𝔟𝔲𝔤, 𝔊𝔞𝔟𝔯𝔦𝔢𝔩 𝔄𝔤𝔯𝔢𝔰𝔱𝔢 𝔡𝔦𝔢𝔡 𝔣𝔬𝔩𝔩𝔬𝔴𝔦𝔫𝔤 𝔰𝔬𝔪𝔢 𝔭𝔢𝔞𝔠𝔢𝔣𝔲𝔩 𝔶𝔢𝔞𝔯𝔰 𝔦𝔫 𝔥𝔦𝔰 𝔬𝔩𝔡 𝔞𝔤𝔢. 𝔅𝔲𝔱 𝔴𝔥𝔢𝔫 𝔓𝔞𝔯𝔦𝔰'𝔰 𝔴𝔬𝔯𝔰𝔱 𝔰𝔲𝔭𝔢𝔯𝔳𝔦𝔩𝔩𝔞𝔦𝔫 𝔥𝔞𝔰 𝔭𝔞𝔰𝔰𝔢𝔡, 𝔞𝔫𝔬𝔱𝔥𝔢𝔯 𝔴𝔦𝔩𝔩 𝔞𝔴𝔞𝔨𝔢𝔫 𝔞𝔤𝔞𝔦𝔫. 𝔄𝔩𝔩 𝔬𝔣 𝔓𝔞𝔯𝔦𝔰 𝔥𝔞𝔳𝔢 𝔣𝔬𝔯𝔤𝔬𝔱𝔱𝔢𝔫 𝔇𝔞𝔪𝔢 𝔓𝔢𝔞𝔣𝔬𝔴𝔩'𝔰 𝔫𝔞𝔪𝔢, 𝔟𝔲𝔱 𝔰𝔥𝔢 𝔴𝔦𝔩𝔩 𝔪𝔞𝔨𝔢 𝔥𝔢𝔯𝔰𝔢𝔩𝔣 𝔪𝔢𝔪𝔬𝔯𝔞𝔟𝔩𝔢 𝔟𝔶 𝔞𝔰𝔰𝔢𝔪𝔟𝔩𝔦𝔫𝔤 𝔞 𝔱𝔢𝔞𝔪 𝔬𝔣 𝔱𝔢𝔢𝔫𝔞𝔤𝔢 𝔳𝔦𝔩𝔩𝔞𝔦𝔫𝔰 𝔲𝔰𝔦𝔫𝔤 𝔴𝔥𝔞𝔱 𝔰𝔥𝔢 𝔟𝔢𝔩𝔦𝔢𝔳𝔢𝔰 𝔟𝔢𝔩𝔬𝔫𝔤𝔰 𝔱𝔬 𝔥𝔢𝔯.
𝔏𝔦𝔩𝔞 ℜ𝔬𝔰𝔰𝔦 𝔥𝔞𝔰 𝔥𝔞𝔡 𝔱𝔥𝔢 𝔟𝔲𝔱𝔱𝔢𝔯𝔣𝔩𝔶 𝔪𝔦𝔯𝔞𝔠𝔲𝔩𝔬𝔲𝔰 𝔣𝔬𝔯 𝔪𝔲𝔩𝔱𝔦𝔭𝔩𝔢 𝔡𝔢𝔠𝔞𝔡𝔢𝔰. 𝔅𝔲𝔱 𝔲𝔫𝔩𝔦𝔨𝔢 ℌ𝔞𝔴𝔨 𝔐𝔬𝔱𝔥, 𝔰𝔥𝔢 𝔱𝔞𝔨𝔢𝔰 𝔥𝔢𝔯 𝔱𝔦𝔪𝔢 𝔱𝔬 𝔭𝔩𝔞𝔫 𝔰𝔲𝔯𝔭𝔯𝔦𝔰𝔦𝔫𝔤 𝔞𝔱𝔱𝔞𝔠𝔨𝔰. 𝔚𝔥𝔢𝔫 𝔰𝔥𝔢 𝔣𝔦𝔫𝔡𝔰 𝔬𝔲𝔱 𝔱𝔥𝔞𝔱 𝔞𝔫𝔬𝔱𝔥𝔢𝔯 𝔳𝔦𝔩𝔩𝔞𝔦𝔫 𝔥𝔞𝔰 𝔱𝔥𝔢 𝔪𝔦𝔯𝔞𝔠𝔲𝔩𝔬𝔲𝔰 𝔰𝔥𝔢 𝔩𝔬𝔫𝔤 𝔡𝔢𝔰𝔦𝔯𝔢𝔡, 𝔰𝔥𝔢 𝔪𝔞𝔨𝔢𝔰 𝔥𝔢𝔯 𝔬𝔴𝔫 𝔱𝔢𝔞𝔪 𝔬𝔣 𝔳𝔦𝔩𝔩𝔞𝔦𝔫𝔰 𝔲𝔰𝔦𝔫𝔤 𝔪𝔦𝔯𝔞𝔠𝔲𝔩𝔬𝔲𝔰𝔢𝔰 𝔰𝔥𝔢 𝔥𝔞𝔰 𝔰𝔱𝔬𝔩𝔢𝔫 𝔡𝔲𝔯𝔦𝔫𝔤 𝔟𝔞𝔱𝔱𝔩𝔢𝔰.
𝔈𝔪𝔪𝔞 𝔄𝔤𝔯𝔢𝔰𝔱𝔢 𝔴𝔞𝔰 𝔱𝔥𝔢 𝔬𝔫𝔩𝔶 𝔬𝔫𝔢 𝔴𝔥𝔬 𝔤𝔬𝔱 𝔱𝔬 𝔰𝔢𝔢 𝔊𝔞𝔟𝔯𝔦𝔢𝔩 𝔟𝔢𝔣𝔬𝔯𝔢 𝔥𝔢 𝔭𝔞𝔰𝔰𝔢𝔡 𝔞𝔴𝔞𝔶. 𝔑𝔬𝔴, 𝔰𝔥𝔢 𝔦𝔰 𝔪𝔬𝔳𝔦𝔫𝔤 𝔦𝔫𝔱𝔬 𝔱𝔥𝔢 𝔄𝔤𝔯𝔢𝔰𝔱𝔢 𝔪𝔞𝔫𝔰𝔦𝔬𝔫 𝔴𝔥𝔦𝔩𝔢 𝔥𝔢𝔯 𝔪𝔬𝔱𝔥𝔢𝔯 𝔱𝔞𝔨𝔢𝔰 𝔬𝔳𝔢𝔯 𝔥𝔦𝔰 𝔠𝔬𝔪𝔭𝔞𝔫𝔶. 𝔅𝔲𝔱 𝔰𝔥𝔢 𝔴𝔦𝔩𝔩 𝔫𝔢𝔳𝔢𝔯 𝔣𝔬𝔯𝔤𝔢𝔱 𝔞𝔩𝔩 𝔥𝔢 𝔥𝔞𝔰 𝔰𝔞𝔦𝔡 𝔱𝔬 𝔥𝔢𝔯 𝔞𝔰 𝔰𝔥𝔢 𝔤𝔯𝔢𝔴 𝔲𝔭.
𝔈𝔳𝔞 𝔇𝔞𝔯𝔫𝔢𝔩𝔩 𝔦𝔰 𝔱𝔥𝔢 𝔫𝔢𝔴 𝔤𝔦𝔯𝔩 𝔞𝔱 𝔈𝔪𝔪𝔞'𝔰 𝔰𝔠𝔥𝔬𝔬𝔩. ℌ𝔬𝔴𝔢𝔳𝔢𝔯, 𝔰𝔥𝔢 𝔰𝔢𝔢𝔪𝔰 𝔦𝔡𝔢𝔫𝔱𝔦𝔠𝔞𝔩 𝔱𝔬 𝔈𝔪𝔪𝔞...
𝔈𝔪𝔪𝔞 𝔞𝔫𝔡 𝔈𝔳𝔞 𝔤𝔢𝔱 𝔪𝔦𝔯𝔞𝔠𝔲𝔩𝔬𝔲𝔰𝔢𝔰 𝔣𝔯𝔬𝔪 𝔅𝔲𝔫𝔫𝔦𝔵, 𝔱𝔥𝔢 𝔤𝔲𝔞𝔯𝔡𝔦𝔞𝔫 𝔬𝔣 𝔱𝔥𝔢 𝔉𝔯𝔢𝔫𝔠𝔥 𝔪𝔦𝔯𝔞𝔠𝔩𝔢 𝔟𝔬𝔵, 𝔞𝔫𝔡 𝔟𝔢𝔠𝔬𝔪𝔢 ℜ𝔞𝔦𝔫𝔟𝔬𝔴 𝔞𝔫𝔡 𝔐𝔶𝔱𝔥𝔦𝔮𝔲𝔢 𝔱𝔬 𝔡𝔢𝔣𝔢𝔞𝔱 𝔟𝔬𝔱𝔥 𝔳𝔦𝔩𝔩𝔞𝔦𝔫𝔰.
storiez0 TheApplyficAddict keeperofolympus cream_puff_fluff Aziarath
(A/N this is canon divergent, so anything from the season 3 finale on either didn't happen in this timeline or it happened in a different way)
YOU ARE READING
𝔗𝔥𝔢 𝔓𝔢𝔞𝔣𝔬𝔴𝔩'𝔰 ℜ𝔢𝔱𝔲𝔯𝔫
Fanfiction𝔗𝔴𝔢𝔫𝔱𝔶-𝔣𝔦𝔳𝔢 𝔶𝔢𝔞𝔯𝔰 𝔞𝔣𝔱𝔢𝔯 𝔐𝔦𝔯𝔞𝔠𝔲𝔩𝔬𝔲𝔰 𝔏𝔞𝔡𝔶𝔟𝔲𝔤, 𝔊𝔞𝔟𝔯𝔦𝔢𝔩 𝔄𝔤𝔯𝔢𝔰𝔱𝔢 𝔡𝔦𝔢𝔡 𝔣𝔬𝔩𝔩𝔬𝔴𝔦𝔫𝔤 𝔰𝔬𝔪𝔢 𝔭𝔢𝔞𝔠𝔢𝔣𝔲𝔩 𝔶𝔢𝔞𝔯𝔰 𝔦𝔫 𝔥𝔦𝔰 𝔬𝔩𝔡 𝔞𝔤𝔢. 𝔅𝔲𝔱 𝔴𝔥𝔢𝔫 𝔓𝔞𝔯𝔦𝔰'𝔰 𝔴𝔬𝔯𝔰𝔱 𝔰𝔲�...